PROBLEEM MET TAAL EN INLOGGEN
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PROBLEEM MET TAAL EN INLOGGEN
Beste phpbb.nl leden,
Ik heb een probleem met de taal van mijn board en met het inloggen. Ik maakte een test account maar elke keer dat je inlogt, ben je niet inlogd. Als je wilt weten wat ik exact bedoel, klik hier en log in met accountnaam: "test" en wachtwoord: "demo" uiteraard zonder de "".
Verder is de hoofdtaal opeens Engels.
Ik vermoed dat dit komt omdat ik een mod heb geinstalleerd! Namelijk de: "Automatic PM-Response" van "Acid" versie: "1.0.3", in de install file staat dat deze mod compactible is met 2.0.4, ik denk dat dit de boosdoener is.
Als dit niet in de support catagorie hoort, sorry, dan vraag ik jullie deze topic te verplaatsen naar de goede catagorie.
Alvast bedankt:thumb:,
abcde
Ik heb een probleem met de taal van mijn board en met het inloggen. Ik maakte een test account maar elke keer dat je inlogt, ben je niet inlogd. Als je wilt weten wat ik exact bedoel, klik hier en log in met accountnaam: "test" en wachtwoord: "demo" uiteraard zonder de "".
Verder is de hoofdtaal opeens Engels.
Ik vermoed dat dit komt omdat ik een mod heb geinstalleerd! Namelijk de: "Automatic PM-Response" van "Acid" versie: "1.0.3", in de install file staat dat deze mod compactible is met 2.0.4, ik denk dat dit de boosdoener is.
Als dit niet in de support catagorie hoort, sorry, dan vraag ik jullie deze topic te verplaatsen naar de goede catagorie.
Alvast bedankt:thumb:,
abcde
Bijna 1500 posts!
Oke nu kan ik weer inloggen, maar aan de zijkant van het scherm staat nu:
De omgeving uit admin/admin_users.php rond regel 918:
(De eerste regel is 915.)
Taal in mijn profiel is ingesteld op Dutch toch blijft de taal Engels.
Ik moest met die mod aanpassingen maken in lang_english/lang_main en lang_admin ik heb die aanpassingen ook gemaakt in lang_dutch.
Code: Selecteer alles
Parse error: parse error, unexpected T_DOUBLE_ARROW in c:\server\www\usr\abcde\admin\admin_users.php on line 918
(De eerste regel is 915.)
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="auto_response" value="' . str_replace("\"", """, $auto_response) . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="auto_response_on" value="' . $auto_response_on . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="allow_response" value="' . $allow_response . '" />';
'CURRENT_RESPONSE' => ( $auto_response != '' && !$error ) ? sprintf($lang['Current_response'], $current_response) : '',
'AUTO_RESPONSE' => $auto_response,
'AUTO_RESPONSE_YES' => ($auto_response_on) ? 'checked="checked'" : '',
'AUTO_RESPONSE_NO' => (!$auto_response_on) ? 'checked="checked'" : '',
'ALLOW_RESPONSE_YES' => ($allow_response) ? 'checked="checked'" : '',
'ALLOW_RESPONSE_NO' => (!$allow_response) ? 'checked="checked'": '',
'L_AUTO_RESPONSE' => $lang['Auto_response'],
'L_AUTO_RESPONSE_EXPLAIN' => sprintf($lang['Auto_response_explain'], $board_config['auto_response_length']),
'L_AUTO_RESPONSE_ON' => $lang['Auto_response_on'],
'L_ALLOW_AUTO_RESPONSE' => $lang['Allow_auto_response'],
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="signature" value="' . str_replace("\"", """, $signature) . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="viewemail" value="' . $viewemail . '" />';
s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="notifypm" value="' . $notifypm . '" />';
Ik moest met die mod aanpassingen maken in lang_english/lang_main en lang_admin ik heb die aanpassingen ook gemaakt in lang_dutch.
Bijna 1500 posts!
maak er eens van
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="auto_response" value="' . str_replace("\"", """, $auto_response) . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="auto_response_on" value="' . $auto_response_on . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="allow_response" value="' . $allow_response . '" />';
$template->assign_vars(array(
'CURRENT_RESPONSE' => ( $auto_response != '' && !$error ) ? sprintf($lang['Current_response'], $current_response) : '',
'AUTO_RESPONSE' => $auto_response,
'AUTO_RESPONSE_YES' => ($auto_response_on) ? 'checked="checked'" : '',
'AUTO_RESPONSE_NO' => (!$auto_response_on) ? 'checked="checked'" : '',
'ALLOW_RESPONSE_YES' => ($allow_response) ? 'checked="checked'" : '',
'ALLOW_RESPONSE_NO' => (!$allow_response) ? 'checked="checked'": '',
'L_AUTO_RESPONSE' => $lang['Auto_response'],
'L_AUTO_RESPONSE_EXPLAIN' => sprintf($lang['Auto_response_explain'], $board_config['auto_response_length']),
'L_AUTO_RESPONSE_ON' => $lang['Auto_response_on'],
'L_ALLOW_AUTO_RESPONSE' => $lang['Allow_auto_response'])
);
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="signature" value="' . str_replace("\"", """, $signature) . '" />';
$s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="viewemail" value="' . $viewemail . '" />';
s_hidden_fields .= '<input type="hidden" name="notifypm" value="' . $notifypm . '" />';
-
cartoontje
- Contacteer: