Enkele moderators krijgen geen e-mails meer toegestuurd

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Eric Buedts
Contacteer:

Enkele moderators krijgen geen e-mails meer toegestuurd

Bericht door Eric Buedts » 23 jul 2004, 08:08

Hallo

Ik heb een update uitgevoerd van 2.0.6 naar 2.0.8 en dan van 2.0..8 naar 2.0.10.

Nu krijgen enkele moderators geen e-mails meer toegestuurd als er een nieuw bericht is op het forum sinds ik de update heb uitgevoerd. Het merkwaardige is dat ikzelf wel nog e-mails krijg toegestuurd als er nieuwe berichten zijn op het forum. Die moderators hebben nog steeds aangevinkt dat ze zowel voor hun eigen berichten en alle andere berichten een e-mail moeten toegestuurd moeten krijgen bij nieuwe berichten op het forum, wat vroeger ook zo was ingesteld.

[_M-A-R-K_]

Bericht door [_M-A-R-K_] » 23 jul 2004, 08:10

a) gebruiken ze hotmail en hebben ze een ongewenste post filter zo ja dan kan het vaak zijn dat als hij op het hoogst staat meteen de berichten verwijderd worden als jouw emailadres waarmee die emails worden verstuurd niet in hum contactpersonenlijst staan
TIP VAN DE WEEK : Mod nooit s' avonds laat

Eric Buedts
Contacteer:

Bericht door Eric Buedts » 24 jul 2004, 08:06

Neen, het gaat niet om hotmails, maar om gewone e-mail adressen. Ik merk nu op dat er nog andere mensen zijn die nu geen berichten meer krijgen.

[_M-A-R-K_]

Bericht door [_M-A-R-K_] » 24 jul 2004, 08:22

Heb je wel de smtp host w8twoord ervan enz ingevuld ?
TIP VAN DE WEEK : Mod nooit s' avonds laat

Gesloten