Abonnementen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
BJ

Abonnementen

Bericht door BJ » 18 jun 2004, 18:26

Een van de gebruikers op ons forum kwam met de volgende vraag. We komen er zelf niet helemaal uit. Heeft iemand een idee?
Als ik me abonneer op een onderwerp, krijg ik twee of drie keer een mailtje dat er nieuwe reacties zijn gepost, en daarna hoor ik nooit meer wat. Zie ik later opeens dat er een paar pagina's bijgekomen zijn. Doe ik iets fout, of hoort dat zo?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 18 jun 2004, 18:47

Diegene krijgt pas weer mailtjes tot hij dat topic heeft bekeken. Als hij dat niet heeft gedaan is het logisch dat er geen nieuwe mailtjes meer verstuurd worden.

HtS

Bericht door HtS » 18 jun 2004, 19:04

Misschien even handig om er bij te zetten (voor de duidelijkheid ;))
dit is het topic waarin de vraag word gesteld, het is een topic van 2 pagina's lang, dus wees niet bang dat je gelijk een eindeloos verhaal hoeft te lezen ;)
De gebruiker heeft het topic gewoon bekeken, dus dat is het probleem niet :roll:
Ik ben ook lid daar op het forum, bij mijn (lokale) forum werkt alles wel. De administrator van het forum heeft versie 2.0.4, ik heb 2.0.6

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 18 jun 2004, 20:50

Is diegene wel ingelogd als hij op de link klikt.

Gesloten