Keep unread!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
roel_lupoclb
Keep unread!!
Ik wil de mod installeren voor de "keep unread"
Als ik of iemand weg moet maar nog niet alle berichten heeft gelezen is het irritand, want als je uitlogd ben je dus alles kwijt.
Nu heb ik de hack ervoor gevonden, dat als je uitlogd of wat dan ook, alles behouden blijft wat je dus nog niet hebt gelezen.
maar nu het probleem.
ik heb het al 2x geprobeerd, maar blijf errors houden, hoe ik het ook doe.!!
Kan iemand misschien de bestanden aanpassen voor mij, mij lukt het niet op 1 of andere rare manier.
Of hulp mag ook!!
b.v.d,
Roel
Als ik of iemand weg moet maar nog niet alle berichten heeft gelezen is het irritand, want als je uitlogd ben je dus alles kwijt.
Nu heb ik de hack ervoor gevonden, dat als je uitlogd of wat dan ook, alles behouden blijft wat je dus nog niet hebt gelezen.
maar nu het probleem.
ik heb het al 2x geprobeerd, maar blijf errors houden, hoe ik het ook doe.!!
Kan iemand misschien de bestanden aanpassen voor mij, mij lukt het niet op 1 of andere rare manier.
Of hulp mag ook!!
b.v.d,
Roel
-
roel_lupoclb
shit..
Die ben ik vergeten. geloof dat ik het ongeveer weet..
ten 1e, het werkte niet, als ik inlogte dan had ik een nieuw bericht, logte ik uit, was het weg!!
ten 2e. als ik inlogte mijn bericht keek en weer uitlogte dan kreeg ik een db/mysql4.php fout line 214 (geloof ik) en nog een aantal errors, die ben ik vergeten
(ik geloof in mijn includes map van mijn page_header.php line 500 nog iets..)
ten 1e, het werkte niet, als ik inlogte dan had ik een nieuw bericht, logte ik uit, was het weg!!
ten 2e. als ik inlogte mijn bericht keek en weer uitlogte dan kreeg ik een db/mysql4.php fout line 214 (geloof ik) en nog een aantal errors, die ben ik vergeten
Dat is normaal, als je dan weer inlogd, zou het bericht weer als nieuw moeten staan. Gebruikersaccounts en gasten staan los van elkaar.roel_lupoclb schreef:shit..
Weet je zeker dat je mysql4 op je host hebt, en niet mysql3 ? Daar kan het namelijk aan liggen.roel_lupoclb schreef: ten 2e. als ik inlogte mijn bericht keek en weer uitlogte dan kreeg ik een db/mysql4.php fout line 214 (geloof ik) en nog een aantal errors, die ben ik vergeten
Bij de installatie heb je al aangegeven welke versie van mysql je hebt, wil je dit veranderen, download dan je config.php van je server en verander dit:
$dbms = 'mysql4';
Naar:
$dbms = 'mysql';
Succes!
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
roel_lupoclb
zal het morgen eens proberen.
Maar hoe kan het dan een errorzijn van mysql4, ik neem aan dat ik alleen mysql4 kan installeren als ik dat ook daadwerkelijk draai.
als ik het goed heb is de site gehost via lycos!!
Hij is van een ander, maar ik beheer hem.
Het gaat redelijk goed, alleen dit even niet.
Maar als ik mijn berichten niet lees, en ik log uit en weer in, dan zouden mijn ongelezen berichten er toch nog moeten staan???
Maar hoe kan het dan een errorzijn van mysql4, ik neem aan dat ik alleen mysql4 kan installeren als ik dat ook daadwerkelijk draai.
Maar als ik mijn berichten niet lees, en ik log uit en weer in, dan zouden mijn ongelezen berichten er toch nog moeten staan???
Ik weet niet welke versie van mysql lycos heeft, maar het zou me niet veel verbazen als dit 3 is...roel_lupoclb schreef:zal het morgen eens proberen.
Jep... Echter het ligt eraan hoe ik jouw vraag lees:roel_lupoclb schreef: Maar als ik mijn berichten niet lees, en ik log uit en weer in, dan zouden mijn ongelezen berichten er toch nog moeten staan???
MIJN berichten.. bij de keep unread mod worden JOUW berichten niet als nieuw gemarkeerd...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
roel_lupoclb
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
roel_lupoclb