[verpl] Onzichtbare topics écht onzichtbaar maken bij search

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Fok!

[verpl] Onzichtbare topics écht onzichtbaar maken bij search

Bericht door Fok! » 09 jun 2004, 09:41

Op ons forum hebben we een aantal fora die onzichtbaar zijn voor de normale users. hier komen de moderators en sitecrewleden bij elkaar om backoffice-dingen te bespreken.
Hier heeft een gewone user natuurlijk niet zoveel te zoeken of te vinden, ook omdat er soms nog wel eens óver een user wordt gesproken.

Nu viel mij ineens op dat als je in een profiel van bijvoorbeeld mij (als admin) klikt op 'Zoek naar alle berichten van deze user', dan krijg je gewoon álle (beginregels van álle) berichten te zien. Ook uit de voor normale users onzichtbare fora! :shock:
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!!!

Hoe kunnen we dit aanpassen?
Ik heb laatst met hulp van hier ook voor elkaar gekregen dat de statistiekenpagina alleen gegevens genereert uit bepaalde fora. Werkt dat hier in principe hetzelfde?

Verplaatst door mosy

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 09 jun 2004, 12:03

Het is niet zo dat je via de search berichten kunt vinden die je normaal gesproken niet kunt bekijken; overal zitten auth checks tussen. Heb je dit misschien met je eigen account gecontroleerd? of eentje zonder admin rechten?

Fok!

Bericht door Fok! » 09 jun 2004, 12:15

:oops: :oops: :oops: :oops:

Foutje... Inderdaad is het zo dat als je geen adminrechten hebt dat je ze niet ziet.... :roll:

Ik ga even in een hoekje zitten.... :wink:

Gesloten