Iemand enig idee waar ik de mist in ga.
Het hele forum vanaf dat je inlogt is in het NED alleen de pagina waar je moet inloggen (en dus de eerste kennismaking) blijft in het Engels.
URL: http://www.ondernemendoostburg.nl/phpBB
Taalprobleem Ned. geeft Engels en engels pakt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
annfotos
Taalprobleem Ned. geeft Engels en engels pakt niet
Laatst gewijzigd door annfotos op 09 jun 2004, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
annfotos
-
annfotos
Staat toch echt op dutch:
Vervang gebruiker stijl door de standaard Ja
Standaard taal Dutch
en nu??
Ik zie vanaf dat ik ben ingelogd alles in het Nederlands....de instelligen staan op DUTCH....hoe kan ik er dan achterkomen waar het aan ligt?
Net geprobeerd om alles terug naar engels te zetten maar wat ik ook doe hij blijft op Dutch staan....dus iets zit er niet goed (maar da wist ik of course all
)
Dus inloggen in administratie ENGLISH selecteren en dan OK en dan uitloggen....weer inloggen en in administratie staat het weer op DUTCH...zou het hier iets mee te maken kunnen hebben??
Vervang gebruiker stijl door de standaard Ja
Standaard taal Dutch
en nu??
Ik zie vanaf dat ik ben ingelogd alles in het Nederlands....de instelligen staan op DUTCH....hoe kan ik er dan achterkomen waar het aan ligt?
Net geprobeerd om alles terug naar engels te zetten maar wat ik ook doe hij blijft op Dutch staan....dus iets zit er niet goed (maar da wist ik of course all
Dus inloggen in administratie ENGLISH selecteren en dan OK en dan uitloggen....weer inloggen en in administratie staat het weer op DUTCH...zou het hier iets mee te maken kunnen hebben??