de download bestanden

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dubock2

de download bestanden

Bericht door dubock2 » 13 apr 2003, 21:58

Ik heb bestanden enzo geupload en die werken perfect. In het begin had ik bestanden erop gezet die voor de test waren. maar als ik naar alle downloads ga ddan staan dier er nog en ik krijg ze neit weg. Ze staan niet in de upload map en ook niet kan ik ze niet verwijdre nvia admin panel. Kan iemand me vertellen hoe ik die bestanden weg krijg?

DeMolT

Bericht door DeMolT » 14 apr 2003, 08:19

Waarschijnlijk bedoel je een mod. Met een mod verander je ook andere bestanden en die moet je ook weer terug zetten naar het normaal.

dubock2

Bericht door dubock2 » 14 apr 2003, 13:32

nee nee ik bedoel de pafiledb mod is helemaal klaar en ik bedoel je kan bestanden toevoegen en dat heb ik gedaan. Maar in het begin had ik 2 files erop gezet om te testen of de mod werkte. maar die files had ik er toen gelijk wee afgehaald en waren toen verwijderd. maar als ik nu naar alle bestanden ga dan staan die files er nog. Ik heb ze ook al van de ftp verwijderd. hoe krijg ik die bestanden nou weg?

DeMolT

Bericht door DeMolT » 14 apr 2003, 14:08

ik denk dat de files in je database staan op geslagen en ik weet niet hoe je ze daar uit krijgt misschien iemand anders....

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 14 apr 2003, 15:49

Zijn er nieuwe tabellen aangemaakt bijv. phpbb_downloads ofzo??
[+] Isento at DeviantArt

DeMolT

Bericht door DeMolT » 14 apr 2003, 16:47

zoja flikker die uit je database en install em opnieuw :wink:

Gesloten