wie kan mij helpen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- soundsworks
- Contacteer:
wie kan mij helpen
Beste mensen
Ik gebruik al langere tijd PHP forums.
Echter heb ik nu een eigen accoutn genomen en zelf een PHP forum gemaakt.
Nu zitten wij toch met een probleem.
Wij krijgen de attachsment niet in het forum. Ofwel kunnen wij geen bestanden toevoegen bij een bericht.
Zenid, waar mijn account loopt probeerd alles om dat toe te voegen, maar het lijkt niet te lukken. Wie kan ons daarbij helpen?
Tevens hebben wij ook het probleem dat als iemand een eigen avatar wilt uploaden dat we een berg foutmeldingen ontvangt. Tevens zal de gekozen afbeelding die iemand uit zijn eigen pc heeft geuploud als een kruisje worden weergegeven.
en de laatste is een reclame banner die winog hebben, en graag erbij willen hebben omdat het betreffend bedrijf ons forum jawel...sponserd en de rekening op zich neemt. OFwel willen wij hun site banner op onze forum hebben.
Wie kan ons helpen. Wij zijn al 3 volle dagen bezig zonder succes.
Met vriendelijke groet,
Rh van Rhijn
Ons forum is trouwens http://www.algemeen-discussieforum.nl/forum/
Wij krijgen de attachsment niet in het forum. Ofwel kunnen wij geen bestanden toevoegen bij een bericht.
Zenid, waar mijn account loopt probeerd alles om dat toe te voegen, maar het lijkt niet te lukken. Wie kan ons daarbij helpen?
Tevens hebben wij ook het probleem dat als iemand een eigen avatar wilt uploaden dat we een berg foutmeldingen ontvangt. Tevens zal de gekozen afbeelding die iemand uit zijn eigen pc heeft geuploud als een kruisje worden weergegeven.
en de laatste is een reclame banner die winog hebben, en graag erbij willen hebben omdat het betreffend bedrijf ons forum jawel...sponserd en de rekening op zich neemt. OFwel willen wij hun site banner op onze forum hebben.
Met vriendelijke groet,
Rh van Rhijn
Re: wie kan mij helpen
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=251soundsworks schreef:Beste mensen
Heb je de map waar de geuploade avatar terecht moeten komen chmodden naar 777?soundsworks schreef:Tevens hebben wij ook het probleem dat als iemand een eigen avatar wilt uploaden dat we een berg foutmeldingen ontvangt. Tevens zal de gekozen afbeelding die iemand uit zijn eigen pc heeft geuploud als een kruisje worden weergegeven.
Een reclamebanner kun je bijvoorbeeld toevoegen in je overall-header.tpl. Dat bestand vind je in root/templates/jouwtemplate/... Hier kun je gewoon html gebruiken.soundsworks schreef: en de laatste is een reclame banner die winog hebben, en graag erbij willen hebben omdat het betreffend bedrijf ons forum jawel...sponserd en de rekening op zich neemt. OFwel willen wij hun site banner op onze forum hebben.
Met vriendelijke groet,
Rh van Rhijn
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- soundsworks
- Contacteer:
Re: wie kan mij helpen
Hier gaan we zo en zo naar op zoek.podium4 schreef:http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=251soundsworks schreef:Beste mensen
Als ik deze geopend hebt ect, waar moet ik deze dan plaatsen?
Heb je de map waar de geuploade avatar terecht moeten komen chmodden naar 777?soundsworks schreef:Tevens hebben wij ook het probleem dat als iemand een eigen avatar wilt uploaden dat we een berg foutmeldingen ontvangt. Tevens zal de gekozen afbeelding die iemand uit zijn eigen pc heeft geuploud als een kruisje worden weergegeven.
Klik raar dat ik het moet zeggen, maar ik begrijp deze antwoord niet echt.
Een reclamebanner kun je bijvoorbeeld toevoegen in je overall-header.tpl. Dat bestand vind je in root/templates/jouwtemplate/... Hier kun je gewoon html gebruiken.soundsworks schreef: en de laatste is een reclame banner die winog hebben, en graag erbij willen hebben omdat het betreffend bedrijf ons forum jawel...sponserd en de rekening op zich neemt. OFwel willen wij hun site banner op onze forum hebben.
Met vriendelijke groet,
Rh van Rhijn
- soundsworks
- Contacteer:
Het avatar verhaal is opgelost, en dat werk perfect nu.
Het probleem zit hem nu nog alleen in de attachsments die we maar niet voor elkaar krijgen.
Met de reclame banner zijn wij ook nog niet bezig geweest omdat wij eerst de attachments erin willen hebben, kan er door iemand nog een uitleg gegevene worden hoe deze geplaatst moet worden en waarin.
Groetjes,
SoundsWorks
Het probleem zit hem nu nog alleen in de attachsments die we maar niet voor elkaar krijgen.
Met de reclame banner zijn wij ook nog niet bezig geweest omdat wij eerst de attachments erin willen hebben, kan er door iemand nog een uitleg gegevene worden hoe deze geplaatst moet worden en waarin.
Groetjes,
SoundsWorks
- WebSiteNet
- Contacteer:
- soundsworks
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Inderdaad, de attachment mod werkt op 2.0.8... Ik ben zelf namelijk nog met een nieuw projectje bezig, daarvoor gebruik ik phpBB 2.0.8 en onderandere de attachment mod.. Ik heb tot nu toe al m'n mods nog met easymod geinstalleerd
op dat forum, en het gaat nog goed... Ik maak dan ook steeds eerst backup van al m'n files voor ik begin met easymod, ik raad het jouw dus niet aan, maar de attachment mod werkt uitstekend op phpBB 2.0.8

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- soundsworks
- Contacteer:
Ik ben met van alles bezig geweest, echter werkt het gewoon niet. Ik krijg het er niet in, tevens zijn er ook nog wat andere losse probleempjes, al draait het forum zonder storing goed. Maar de dingen die ik graag erin wilt hebben wil niet lukken, zelf snap ik niet waarom, of wat er fout gaat.
Wij zijn nu 1.5 week bezig met proberen, met advies, en zelfs zenid heeft ons geholpen, ook zonder resultaat.
Is er iemand die ons erbij kan helpen waarbij het misschien wel goed gaat, het is een brutale vraag, maar wij zitten nu vast.
Hopelijk dat iemand ons kan helpen.
Vriendelijke groet,
Rh van Rhijn
Wij zijn nu 1.5 week bezig met proberen, met advies, en zelfs zenid heeft ons geholpen, ook zonder resultaat.
Is er iemand die ons erbij kan helpen waarbij het misschien wel goed gaat, het is een brutale vraag, maar wij zitten nu vast.
Hopelijk dat iemand ons kan helpen.
Vriendelijke groet,
Rh van Rhijn