Fout Bij Inloggen!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Impactforra

Bericht door Impactforra » 09 nov 2005, 17:53

Impactforra schreef:Dus ik heb nu een nieuwe login gedownload en die moet ik gewoon upload en dan moet die het doen? :lol:

Dit werkt helaas ook niet, ik heb een verse (net gedownloade) login.php gedownload en nu werkt het nog steeds niet? Ik zal even mijn code's van lang_main, portal_body,login.php online zetten en kijken of jullie er iets mee kunnen :D

EDIT: ACP inkomen kan niet want ik kan niet inloggen

RSI Codes weggehaald, te lang voor posten. Wanneer je code wil posten doe het dan in een tekstbestandje en post een link. -- Bee

Impactforra

Bericht door Impactforra » 09 nov 2005, 18:01

Bee schreef:Verder vertoont het eigenlijk gewoon fout scriptpath/domein verdrag. Wat zijn die instellingen in het ACP?
Welke instellingen moet ik naar kijken want andere kunnen er misschien wel inkomen omdat ze zijn onthouden?

Bee

Bericht door Bee » 09 nov 2005, 19:34

Het kan niet aan portal_body.tpl liggen, want inloggen werkt vanuit het standaard scherm ook niet. Het kan ook niet liggen aan lang_main.php want anders was er al een foutmelding geweest, en het ligt dus blijkbaar ook niet aan login.php

Simpel, komen we weer terug bij mijn uitspraak: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=48
... Maar ik modereer (nog) niet.

Impactforra

Bericht door Impactforra » 09 nov 2005, 19:53

Bee schreef:Het kan niet aan portal_body.tpl liggen, want inloggen werkt vanuit het standaard scherm ook niet. Het kan ook niet liggen aan lang_main.php want anders was er al een foutmelding geweest, en het ligt dus blijkbaar ook niet aan login.php

Simpel, komen we weer terug bij mijn uitspraak: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=48
Via het adminpaneel kom ik er niet in want daar komt het inlogscherm niet, ik ga nu naar mijn host en zal daarna deze post editen en laatik het weten :)

Gesloten