Warning: Unable to access in /mnt/datadisk/users/webs/timgou
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- John_de_Vries
- Contacteer:
Ik denk het gevonden te hebben Tim.
Ik heb hem ook even geprobeerd te installeren en fout op fout.
Wat heb ik gedaan tot het goed ging;
Upload opnieuw je config.php en uiteraard chmod 666.
Doe een nieuwe installatie en kies bij standaard taal voor engels.
Geen problemen meer.
De language-files zijn dus anders en nog niet in Nederlands beschikbaar
zover ik weet.
Ik heb hem ook even geprobeerd te installeren en fout op fout.
Wat heb ik gedaan tot het goed ging;
Upload opnieuw je config.php en uiteraard chmod 666.
Doe een nieuwe installatie en kies bij standaard taal voor engels.
Geen problemen meer.
De language-files zijn dus anders en nog niet in Nederlands beschikbaar
zover ik weet.
- John_de_Vries
- Contacteer:
- John_de_Vries
- Contacteer:
eeej Mensen ik weet wat het probleeem is
:D:D:D weet het aleen niet op te lossen het is niet echt een fout in het script 
ik heb namelijk ook dat probleem bij het instaleren waarscheinlijk gebruikt iedereen die deze fout krijgt xp maar probeer het eens bij windows milenium daar doet ie dat niet bij of als je netscape gebruikt geeft ie die fout ook niet dus ja ik denk dat het gewoon aan de intenet exploder xp licht :S maar dat zal tog ook wel in de scipt te veranderen zij ? ik ga nog ff nieuwe xp versies te dowloaden ff kijken of het een xp bug is

ik heb namelijk ook dat probleem bij het instaleren waarscheinlijk gebruikt iedereen die deze fout krijgt xp maar probeer het eens bij windows milenium daar doet ie dat niet bij of als je netscape gebruikt geeft ie die fout ook niet dus ja ik denk dat het gewoon aan de intenet exploder xp licht :S maar dat zal tog ook wel in de scipt te veranderen zij ? ik ga nog ff nieuwe xp versies te dowloaden ff kijken of het een xp bug is
1. Dit topic is stokoud.
2. Wat jij zegt lijkt me onmogelijk, omdat het een fout in de PHP code is en PHP wordt uitgevoerd op de server en niet op de PC van degene die de pagina bekijkt. XP of niet maakt dus helemaal niets uit.
2. Wat jij zegt lijkt me onmogelijk, omdat het een fout in de PHP code is en PHP wordt uitgevoerd op de server en niet op de PC van degene die de pagina bekijkt. XP of niet maakt dus helemaal niets uit.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
1. boeie dat hij stok oud isFlorisD schreef:1. Dit topic is stokoud.
2. het blijkt dus gewoon dat ie met windows xp het probleem wel heeft en windows me niet waar zit het probleem dan? want windows me doet ie het goed
3. en met netscape doet ie het ook gewoon