gebruikers recht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nou ik had progelijk een foutje gemaakt met mij style
vegeten op admin er toevoegen stom
maar nu had ik heb ingesteld als die mot en dan kom ik er dus niet meer in en kon ik het niet veranderen en vroeg ik dus hier als ik dat kon wijzgen nee zijden julie
Nu heb ik een oplosing gevonden in de Db het nummer van style veranderen naar de missede nummer en alles draait binnen nood time (en veel sneller)
maar nu had ik heb ingesteld als die mot en dan kom ik er dus niet meer in en kon ik het niet veranderen en vroeg ik dus hier als ik dat kon wijzgen nee zijden julie
Nu heb ik een oplosing gevonden in de Db het nummer van style veranderen naar de missede nummer en alles draait binnen nood time (en veel sneller)
Ik wou zelf ieds maken net als subsilver enz.timgoud schreef:Nou ik had progelijk een foutje gemaakt met mij style
dat had ik gedaan en dan had ik heb de opgezet maar ik was het dminpaneel vergeten stom van mij maar ja toen kon ik het dus niet van stijl wijzigen en kon dus niet bij het paneel toen ben ik nog stommer geweest heb ik de style verwijdert! nog stommer