Dringend hulp AUB!!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
KillerMike
-
KillerMike
-
KillerMike
Nee, dan heb ik liever die Nederlandse versie... 
EDIT: ik heb even gekeken als ik die engelse versie doe... Die foutmeldingen in navigatie zijn er inderdaad niet meer, maar nu 2 andere bij de categoriën....
Private Messages:
Private Messages Archive:
EDIT: ik heb even gekeken als ik die engelse versie doe... Die foutmeldingen in navigatie zijn er inderdaad niet meer, maar nu 2 andere bij de categoriën....
Private Messages:
Code: Selecteer alles
Template->make_filename(): Error - file does not existCode: Selecteer alles
Algemene Fout
Error querying Private Messages Archive table. -
KillerMike
-
KillerMike
Jaja... snap het niet echt wat je nou bedoelt, maar maakt niet echt uit.
Ik ga ff het pakket downen en dan het bestand uploaden, hopelijk doet ie het dan wel.
EDIT: ik heb het bestand eindelijk gevonden, maar niets is veranderd...
Ik wil toch graag als het nodig is in de privé berichten kunnen kijken, maar ik weet niet wat deze fout nou betekent en hoe die op te lossen is...:
Die andere fout maakt niet zo heel veel uit, heeft het nog nooit gedaan bij mij... 
Ik ga ff het pakket downen en dan het bestand uploaden, hopelijk doet ie het dan wel.
EDIT: ik heb het bestand eindelijk gevonden, maar niets is veranderd...
Ik wil toch graag als het nodig is in de privé berichten kunnen kijken, maar ik weet niet wat deze fout nou betekent en hoe die op te lossen is...:
Template->make_filename(): Error - file does not exist-
KillerMike
Zouden jullie me nog een keer wat duidelijk uit kunnen leggen zodat ik het kan verhelpen?
Ik krijg die melding als ik op "Privé Berichten" in het adminpanel klik...
Ik neem aan dat ik een bestand mis, maar ik weet dus niet wat en hoe....
Template->make_filename(): Error - file does not existIk neem aan dat ik een bestand mis, maar ik weet dus niet wat en hoe....
kopieer alle bestanden die je naar templates/subSilver/admin moest kopieeren voor deze mod naar templates/XXX/admin, waar XXX je template is. Overigens moet sinds versie 2.0.12 zichtbaar zijn welk bestand ontbreekt, en je gebruikt dus ook een oude versie. Upgraden is aanbevolen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
KillerMike
Ik heb dus helemaal geen MOD gebruikt. Sinds het overzetten van Lycos naar de nieuwe server is ie niet meer bereikbaar op een of andere manier...
Ik gebruik het template FI Subice en als ik SubSilver instel doet ie het wel... Ik zie alleen niet wat het dan is, want in beide mappen staan dezelfde aantal en soorten bestanden...
Even off-topic:
als ik die download van phpbb 2.0.12 doe dan krijg ik zeg maar alle bestanden die ik moet uploaden neem ik aan. Ik kan me niet herinneren hoe ik laatst die 2.0.11 heb geïnstalleerd, maar ik dacht dat het anders ging...
Als ik dit upload dan heb ik toch alle mods voor niet geïnstalleerd, want alle bestanden worden dan weer anders... Misschien dom van me, maar snap dat niet helemaal en heb geen zin om meteen alles te verknallen.
Ik gebruik het template FI Subice en als ik SubSilver instel doet ie het wel... Ik zie alleen niet wat het dan is, want in beide mappen staan dezelfde aantal en soorten bestanden...
Even off-topic:
als ik die download van phpbb 2.0.12 doe dan krijg ik zeg maar alle bestanden die ik moet uploaden neem ik aan. Ik kan me niet herinneren hoe ik laatst die 2.0.11 heb geïnstalleerd, maar ik dacht dat het anders ging...
Als ik dit upload dan heb ik toch alle mods voor niet geïnstalleerd, want alle bestanden worden dan weer anders... Misschien dom van me, maar snap dat niet helemaal en heb geen zin om meteen alles te verknallen.
Je moet de tpl veranderening in profile_add_body.tpl nog even doen van de update naar 2.0.11
http://www.phpbbhacks.com/forums/viewto ... 045#171045
-
KillerMike