Inloggen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Inloggen
Gek: zo'n 5 gebruikers kunnen niet meer inloggen na enkele MODs en de rest wel. Speurend naar een oorzaak keek ik in de gebruikerslijst. Daar zie ik een aantal namen in blauw en een aantal namen in zwart. Weet iemand waar dit laatste door komt? Een antwoord op het eerste probleem is natuurlijk ook welkom! 

Eehm: hier komen ze (m.n. die met gebruikers te maken hebben):
- shoutbox (Niels)
- birthday mod
- login required mod
- advanced welcome mod
Volgens mij ontstonden de problemen na de login required mod, ik heb alles weer netjes teruggezet, maar het probleem bleef: een aantal gebruikers krijgt een wit scherm en bij anderen is er niks aan de hand.
Ik heb toen gezocht in de birthday mod, dacht even dat het er aan lag dat de ongelukkigen hun verjaardag niet hadden ingevuld, maar één had dat wel gedaan dus dat kon het ook niet zijn.
Kijk ik in ACP bij gebruikersmanagement, dan staan hun accounts op 'actief'. Rara...
- shoutbox (Niels)
- birthday mod
- login required mod
- advanced welcome mod
Volgens mij ontstonden de problemen na de login required mod, ik heb alles weer netjes teruggezet, maar het probleem bleef: een aantal gebruikers krijgt een wit scherm en bij anderen is er niks aan de hand.
Ik heb toen gezocht in de birthday mod, dacht even dat het er aan lag dat de ongelukkigen hun verjaardag niet hadden ingevuld, maar één had dat wel gedaan dus dat kon het ook niet zijn.
Kijk ik in ACP bij gebruikersmanagement, dan staan hun accounts op 'actief'. Rara...