Inloggen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
leontb
Contacteer:

Inloggen

Bericht door leontb » 12 jul 2004, 23:38

Gek: zo'n 5 gebruikers kunnen niet meer inloggen na enkele MODs en de rest wel. Speurend naar een oorzaak keek ik in de gebruikerslijst. Daar zie ik een aantal namen in blauw en een aantal namen in zwart. Weet iemand waar dit laatste door komt? Een antwoord op het eerste probleem is natuurlijk ook welkom! :wink:

Podium4

Bericht door Podium4 » 13 jul 2004, 16:28

Kun je eens een aantal van die mods noemen? In het bijzonder die mods die met gebruikers te maken hebben...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

leontb
Contacteer:

Bericht door leontb » 14 jul 2004, 23:26

Eehm: hier komen ze (m.n. die met gebruikers te maken hebben):
- shoutbox (Niels)
- birthday mod
- login required mod
- advanced welcome mod

Volgens mij ontstonden de problemen na de login required mod, ik heb alles weer netjes teruggezet, maar het probleem bleef: een aantal gebruikers krijgt een wit scherm en bij anderen is er niks aan de hand.

Ik heb toen gezocht in de birthday mod, dacht even dat het er aan lag dat de ongelukkigen hun verjaardag niet hadden ingevuld, maar één had dat wel gedaan dus dat kon het ook niet zijn.

Kijk ik in ACP bij gebruikersmanagement, dan staan hun accounts op 'actief'. Rara... :?

leontb
Contacteer:

Bericht door leontb » 15 jul 2004, 22:43

Laat maar, het is al opgelost. Domme fout, ik had alle mods alleen verwerkt in lang_main (dutch) terwijl een paar gebruikers hun taalkeuze op 'english' hadden staan. :oops:

Gesloten