Upgraden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebPaulsky
- Contacteer:
Upgraden
Yo
Hoe moet ik upgraden nog nooit gedaan ik upload install en contrib weer en dan vul ik alle sin en doe hem als upgrade dan moet ik de config handmatig uploaden en dan vervolg upgrade doen maar ik heb die config niet eens gehad en toen moes ik install en contrib weer eraf halen maar hij blijft tog bij 2.0.8 :thumb:
Mzzls :thumb:
Hoe moet ik upgraden nog nooit gedaan ik upload install en contrib weer en dan vul ik alle sin en doe hem als upgrade dan moet ik de config handmatig uploaden en dan vervolg upgrade doen maar ik heb die config niet eens gehad en toen moes ik install en contrib weer eraf halen maar hij blijft tog bij 2.0.8 :thumb:
Mzzls :thumb:
- WebPaulsky
- Contacteer:
Je past eerst de nieuwe files aan (alle mods die je hebt moet je hierin dus verwerken). Dan alles uploaden en de vorige files overschrijven. Je moet ook de Install en Contrib map uppen. Verstandig is om eerst ff een backup te maken
Dan draai je: jouw url/install/update_to_209.php en volg je de aanwijzingen.... :thumb:

Dan draai je: jouw url/install/update_to_209.php en volg je de aanwijzingen.... :thumb:
- WebPaulsky
- Contacteer:
tja
ik zou zeggen je hoeft hem niet perse updaten want veel verschil zul jij er niet van zien en de gebruikers ook niet dus maak je geen zorgen
voor mensen die er niet zo veel van kennen zou ik zeggen w8 nog effe en dan staat er een 2.1.0
en eigenlijk is er enkel wat beveiliging veranderd
dus ===> 2.0.8 rulessssss
svennson
voor mensen die er niet zo veel van kennen zou ik zeggen w8 nog effe en dan staat er een 2.1.0
en eigenlijk is er enkel wat beveiliging veranderd
dus ===> 2.0.8 rulessssss

svennson
Laatst gewijzigd door svenn op 15 jul 2004, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebPaulsky
- Contacteer:
Re: tja
jij bent 1 van die mensen, want de 3.0.0 versie is far far away....svennson schreef: voor mensen die er niet zo veel van kennen zou ik zeggen w8 nog effe en dan staat er een 3.0.0
svennson
wat dacht je van 2.1.0?
Guess who's back..
hehe
je hebt gelijk foutje aangepast
svennson

svennson
- WebPaulsky
- Contacteer:
Volgens mij komt 2.1.0 niet werd er ergens gezegd op dit forum dus weinig kans maar wanneer komen er weer nieuwe functies in phpbb :thumb:Rico schreef:jij bent 1 van die mensen, want de 3.0.0 versie is far far away....svennson schreef: voor mensen die er niet zo veel van kennen zou ik zeggen w8 nog effe en dan staat er een 3.0.0
svennson
wat dacht je van 2.1.0?
okee
//offtopic
okee stop effe met zagen wat de volgende versie wordt
er stond dit is de laatste versie in de 2.0.0. reeks okee
no problemo??
svennson
okee stop effe met zagen wat de volgende versie wordt
er stond dit is de laatste versie in de 2.0.0. reeks okee
no problemo??
svennson
WebPaulsky schreef:Volgens mij komt 2.1.0 niet werd er ergens gezegd op dit forum dus weinig kans maar wanneer komen er weer nieuwe functies in phpbb :thumb:Rico schreef:jij bent 1 van die mensen, want de 3.0.0 versie is far far away....svennson schreef: voor mensen die er niet zo veel van kennen zou ik zeggen w8 nog effe en dan staat er een 3.0.0
svennson
wat dacht je van 2.1.0?
2.0.9 is idd. de laatste reeks behalve als er nog ernstige bugs vinden.
2.1.0 is geloof ik al uit, ze zitten nu op 2.1.2 en ze gaan tot 2.1.4 als die af is krijg je: 2.2.0

hoe
hoe bedoel je 2.1.2 is al gemaakt???
waarom releasen ze het dan niet
svennson
svennson
Re: hoe
Omdat het idd. nog een beta versie is.svennson schreef:hoe bedoel je 2.1.2 is al gemaakt???
svennson
Je kunt hier de laatste snapshot vinden:
http://area51.phpbb.com/cvs/