Uploaden mappen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Uploaden mappen
Ik heb nou net phpbb08 geinstalleerd en dat ging allemaal goed. Nu moet ik het uploaden naar mijn server(freepgs.com
). Ik heb die gebruiksaanwijzing hier ergens op het forum gebruikt en daar word gezegt dat je de hele map kan uploaden. Zo ja, hoe moet dit dan. als ik de map aanklik kom ik uiteraard gewoon in die map terecht. Moet je dan alle bestanden stuk voor stuk uploaden???
- [_M-A-R-K_]
Ik raad je toch echt aan 2.09 te downloaden van de downloadsite van phpbb.com. Daardoor zorg je ervoor dat je forum beter beveiligd is.
Nadat je het bestand hebt gedownload, moet je het uitpakken op je pc.
Vervolgens download je van deze site het nederlandse taalpakket en die pak je uit is de juist mappen van het al uitgepakte forum.
Vervolgens upload je de hele zooi naar je server, het liefst met een ftp-programma, want dat werkt meestal makkelijker dan via een geval van de aanbieder.
Als alles is geupload CHMOD je een paar bestanden, zoals vast wel in een handleiding is te vinden.
Daarna ga je naar install/install.php (dacht ik), stelt alles in, drukt op OK en je hebt een forum.
Ergo, lees even de handleiding.
Nadat je het bestand hebt gedownload, moet je het uitpakken op je pc.
Vervolgens download je van deze site het nederlandse taalpakket en die pak je uit is de juist mappen van het al uitgepakte forum.
Vervolgens upload je de hele zooi naar je server, het liefst met een ftp-programma, want dat werkt meestal makkelijker dan via een geval van de aanbieder.
Als alles is geupload CHMOD je een paar bestanden, zoals vast wel in een handleiding is te vinden.
Daarna ga je naar install/install.php (dacht ik), stelt alles in, drukt op OK en je hebt een forum.
Ergo, lees even de handleiding.
maar mijn vraag is dus, hoe moet je dat uploaden, ik heb alles in een map "phpbb" geplaats. Hieronder zitten dus alle talen, styles en andere bestanden. Ik kan alleen niet in een keer de hele map "phpbb" uploaden, in ieder geval weet ik niet hoe. Kan iemand me duidelijk uitleggen(eventueel stap voor stap bij een bepaald ftp programma of van freepgs.com) hoe ik het moet uploaden.