dit was de 1e:
Beste Thijs,
De problemen die zich de laatste tijd op de Delta server (uwhost4.net) hebben voorgedaan zullen morgen rond 5 uur in de ochtend permanent worden opgelost. De backup die hersteld zal worden is deze nacht gemaakt en zal dus niet de meest recente data bevatten. Daarom verzoek ik u ook zelf backups te voorzien van uw MySQL databases, mails en/of bestanden. De reparatie zal helaas gepaard gaan met enige downtime, geschat op twee uur. Gelieve dus niet te mailen/bellen indien uw site tussen 5 en 7 uur niet bereikbaar is.
Deze werken zijn nodig om u de beloofde uptime garantie van 99% te kunnen bieden en we rekenen op uw begrip.
Dit was de 2e:
Beste Thijs,
Zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft is de geplande reparatie van de Delta server opgeschoven naar vandaag (in plaats van gisteren) omdat er op het laatste moment een technicus niet beschikbaar bleek. Rond 4 uur deze ochtend werd de harde schijf van de Delta server geformatteerd en werden Linux en Cpanel opnieuw geïnstalleerd. Helaas bleek deze eerste installatie corrupt te zijn, waardoor hij nogmaals moest gebeuren. Ook bij deze tweede installatie bleef het probleem zich voortzetten. Met de servers van cpanel zelf bleek ook een probleem te zijn, wat er helaas voor zorgde dat de vereiste downloads extreem traag verliepen. Om 12 uur deze middag was de reparatie een feit, maar wegens complicaties moesten al de accounts manueel hersteld en gecontroleerd worden. Op dit moment werkt 95% van de accounts terug, de overige 5% zal ook vandaag nog in orde gebracht worden.
Mijn excuses voor deze onverwachte downtime. Het was echter niet zonder nut; de problemen die steeds terugkeerden zijn nu definitief opgelost. Vanaf nu zou de server veel stabieler moeten draaien, zoals verwacht kan worden van een Dual Xeon 2,8Ghz systeem. Ik hoop dat de downtime uw vertrouwen in ons niet geschaad heeft aangezien de uptime garantie van 99% op jaarbasis zeker gehaald zal worden. Deze reparatie was absoluut noodzakelijk om de stabiliteit in de toekomst te kunnen garanderen. Ik reken op uw begrip.
maar nu krijg ik dus als ik mn forum open dit:
Critical Error
Could not open BBTech template config file
DEBUG MODE
Line : 326
File : /home/thijsb/public_html/includes/functions.php
wat moet ik doen?? ik heb een backup gemaakt voordat de werkzaamheden begonnen.. maar nu kan ik wel nog gewoon inloggen met mn ftp progje.. maar ik zie nu dat ik ee hoop minder bestanden en mappen heb als eerst
ik heb ff een screenshot gemaakt:
funpalace.hostcubed.com/vraag.jpg
heeft iemand een oplossing?
bedankt bij voorbaat, -rocketboy-