Direct naar laatste bericht

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rogierb
Contacteer:

Direct naar laatste bericht

Bericht door rogierb » 06 jul 2004, 19:48

Ey,
ik heb al een gezocht, maar kan nergens dit probleem vinden.
Als je normaal op dit http://www.phpbb.nl/templates/subSilver ... _reply.gif plaatje klikt, dan ga je naar het laatste bericht (dus onderaan) in een topic.
Maar als ik dat op mijn forum doe, ga ik wel naar de laatste pagina van het betreffende topic, maar niet naar onderaan de pagina.
Waarschijnlijk ligt het aan de viewtopic_body.tpl want daar heb ik veel in veranderd, en daarna deed hij het niet meer. Weet iemand wat er voor zorgt dat je naar helemaal onderaan de pagina gaat? Zodat ik dat weer terug kan zetten.

Alvast bedankt!

Forum Junkie

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 06 jul 2004, 22:34

Je hebt dit verwijderd uit je templates/subSilver/viewtopic_body.tpl:

Code: Selecteer alles

<a name="{postrow.U_POST_ID}"></a>
dat vind je in het originele bestand op deze plek:
<!-- BEGIN postrow -->
<tr>
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>

Gesloten