Hallo allemaal,
Ik heb vorige week hier hulp gezocht ivm een critical error. Nu is dat weg maar heb ik nog steeds een paar problemen. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Ik had dit onderstaand berichtje geplaatst bij het berichtje van vorige week maar dat was misschien niet zo slim. Vandaar dat ik een nieuw onderwerp heb geplaatst dit keer.
De link naar het onderwerp van vorige week is http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=10957
----------------------------------------------------------------------
Ik heb nu alle tabellen uit de database verwijdert. Daarna heb ik van een oude back-up alle tabellen 1 voor 1 teruggezet. En ik ben nu zo ver dat de critical error foutmelding weg is. Als ik nu het forum open dan krijg ik dat het forum buiten gebruik is. Dat is verder geen probleem.
Maar als ik het forum dan open zet en ik ga naar de berichten dan staan er geen berichten in. Op 1 of andere manier zijn alle berichten onzichtbaar of verdwenen. Terwijl in het admin panel staat dat er 1806 berichten zijn.
Verder is het zo dat in het "wie zijn er on-line" panel (normaal en in het admin panel) er wordt opgegeven dat er iets van 60 mensen on-line zijn (terwijl ik de enige ben). En de datum dat ze ingelogd zouden zijn variërd van "Wo 30 Aug, 1972 12:05" (bestond internet toen al?) tot "Di 01 Dec, 2026 18:33" (en ook dat lijkt me onmogelijk). Dus er zit daar iets niet goed.
Dus als iemand me kan helpen om de verdwenen berichten terug te vinden. En ervoor te zorgen dat het "wie is er on-line" weer klopt, graag!!!
Zover ik kan ontdekken zijn dat de enige problemen. Dus ik heb nu weer de hoop het forum werkend te krijgen. Met een beetje hulp natuurlijk, .
Alvast Bedankt,
Groetjes,
Kirsten-Joy
verdwenen berichten + niet kloppende "wie zijn er onlin
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.