Alle stappen gedaan.. zoals de installatieprocedure voorschreef..
Echter van tijd tot tijd krijgen de forumleden (en ook ik.. ) bij het posten van een bericht volgende tekst te lezen..
Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft.. maar.. wanneer ik dan ga kijken bij config.php in de Remote file permissions.. zie ik telkens dat het vinkje bij write (Group & Other ) weg is..The server encountered an internal error or misconfiguration and
was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webadmin-nl@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log.
Refreshen.. opnieuw ingeven.. niets helpt.. na een tijdje verdwijnt het vinkje opnieuw..
Wat kan ik hier aan doen ?
Enne.. heeft hogervernoemde error hier iets mee te maken.. of doe ik soms iets anders fouts ?
Het is wel een 'vervelend' probleem.. want sommige leden/bezoekers.. denken door die error.. dat hun bericht niet gepost wordt.. Ze gaan dan keer op keer opnieuw posten.. met als gevolg.. dat ik soms 5 dezelfde berichtjes te zien krijg op het forum..
Alvast bedankt..
en vriendelijke groetjes..
viviane