Hoe pas je volgorde aan?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Regenerate
- Contacteer:
Hoe pas je volgorde aan?
Ik heb een paar "sticky" items in een forum staan, waarvan er 1 de "regels & voorwaarden" van het forum bevat. Ik wil graag dat deze helemaal bovenaan blijft staan, maar als ik een ander sticky item toevoeg dan komt die laatste bovenaan. Hoe verander ik de volgorden van de threads?
http://mods.db9.dk/viewtopic.php?t=17 ?
Er bestaat ook een mod om topics op hun plek te laten staan... :
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1686
Maar dat zou ik niet doen als ik jouw was...
Er bestaat ook een mod om topics op hun plek te laten staan... :
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1686
Maar dat zou ik niet doen als ik jouw was...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
Regenerate
- Contacteer:
Als je de global annoucement mod installeert (wat ik je aanraadt), kun je de regels als global annoucement posten. De regels komen dan boven elk forum helemaal bovenaan te staan. Boven de sticky's dus, en blijft daar ook staan!
De andere mod die ik noemde (static topics dacht ik), zorgt ervoor dat topics in een forum niet van plek veranderen na reacties daarop.
Verschil sticky - mededeling:
Sticky, staat bovenaan in een forum, als ware het de topic met de nieuwste reactie.
Mededeling, staat bovenaan elke pagina van een bepaald forum, ook boven de sticky's. Op elke volgende pagina van het forum (2, 3, 4 etc...) staat de mededeling weer bovenaan.
De andere mod die ik noemde (static topics dacht ik), zorgt ervoor dat topics in een forum niet van plek veranderen na reacties daarop.
Verschil sticky - mededeling:
Sticky, staat bovenaan in een forum, als ware het de topic met de nieuwste reactie.
Mededeling, staat bovenaan elke pagina van een bepaald forum, ook boven de sticky's. Op elke volgende pagina van het forum (2, 3, 4 etc...) staat de mededeling weer bovenaan.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
Regenerate
- Contacteer:
Ah ok, bedankt voor de uitleg, maar als ik het goed begrijp heb ik de mod dus niet nodig. Ik heb het hier namelijk over berichten specifiek voor dat subforum (regels of aanwijzingen voor dat speciefieke subforum ofzo) dus daar kan ik niet de global announcements voor gebruiken want die staan boven élk forum (alhoewel dat natuurlijk wél erg handig kan zijn voor andere idd, global announcements, maar dat terzijde). Maar de oplossing staat er dus ook al bij: zet 't gewoon op mededeling ipv sticky en dan zou het ook moeten lukken. Thankz!