Hulp instalatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hulp instalatie
Wie kan mij helpen met instalatie van forum http://www.e-dentify.nl/~ajaxnet/forum wie kan hem helemaal goed maken?
mail me of voeg me ff toe op msn robiej15@hotmail.com
aleen mij
-
cartoontje
- Contacteer:
-
cartoontje
- Contacteer:
Toen ik daarstraks m'n bericht plaatste was het nog een Engels forum met Subsilver, waarin nog niks ingesteld was en er alleen nog maar een admin account was.
Om een lang verhaal kort te maken: Hij was net geinstalleerd.
Voor de TS: Je zult gewoon heel veel modificaties aan moeten brengen om een mooi forum te krijgen. Een begin heb je al, een andere template, maar het is leuker als je die ook nog een beetje verbouwt! En dan de modificaties nog...
Om een lang verhaal kort te maken: Hij was net geinstalleerd.
Voor de TS: Je zult gewoon heel veel modificaties aan moeten brengen om een mooi forum te krijgen. Een begin heb je al, een andere template, maar het is leuker als je die ook nog een beetje verbouwt! En dan de modificaties nog...
Ik ben nog steeds lid
. Maar het lijkt er inderdaad op dat de problemen zijn opgelost, aangezien het forum sinds vanmiddag een nieuwe style en wat extra fora heeft gekregen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Re: Hulp instalatie
robiej schreef:Wie kan mij helpen met instalatie van forum http://www.e-dentify.nl/~ajaxnet/forum wie kan hem helemaal goed maken?
waaw!
dat ziet er al heel veel beter uit dan in het begin :thumb: