Gebruikers groepen beveiligen (was: gebruikersgr. verdwenen)

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Witch hazel
Contacteer:

Gebruikers groepen beveiligen (was: gebruikersgr. verdwenen)

Bericht door Witch hazel » 01 jun 2004, 15:39

Ik heb de afgelopen dagen weer eens een heleboel aangepast, toegevoegd en veranderd. Voor zo ver ik me kan herinderen heb ik echter geen veranderingen gemaakt aan het bestand groupcp.php pf zo iets.

Het volgende probleem doet zich echter nu voor:
Als ik op de link gebruikersgroep druk terwijl ik ingelogd ben (anders mag je hier niet in kijken) wordt ik op een of andere manier weer geridirect naar de index.php pagina en ik snap niet waar dit aan ligt.

Help please
Laatst gewijzigd door Witch hazel op 04 jun 2004, 06:56, 1 keer totaal gewijzigd.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 01 jun 2004, 16:06

Heb je in includes/functions.php iets veranderd? Zo ja, wat en in welke functies?

Witch hazel
Contacteer:

Bericht door Witch hazel » 01 jun 2004, 16:06

Zo heb even een paar erg lange posts verwijderd die niet meer nodig bleken te zijn. Ben er inmiddels achter gekomen waar het aan lag. Hat in het betreffende bestand namelijk het volgende toegevoegd:

Code: Selecteer alles

if (!$userdata['session_logged_in']) 
{ 
   redirect(append_sid("login.$phpEx?redirect=groupcp.php", true)); 
}
Hierdoor ontstond dus een situatie waardoor ik helemaal niet meer in het bestand kwam. Mijn vraag is nu echter wel op welke manier zou ik dit bestand dan wel kunnen beveilingen zodat niet iedereen in de groepen kan kijken?

Witch hazel
Contacteer:

Bericht door Witch hazel » 04 jun 2004, 06:57

Heb de berichten ff geupdate en plaats nu ff berichtje zodat voor andere ook duidelijk is dat er iets veranderd is aan dit bericht :bier:

Groetjes Witch Hazel

Gesloten