Attachment probleem (opgelost)

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
chicksel

Attachment probleem (opgelost)

Bericht door chicksel » 03 jun 2004, 13:18

Ik heb zojuist een nieuw template geupload en werkt ook hardstikke goed. alleen heb ik het probleem dat wanneer ik met het oude template een bestand wil toevoegen via de attach functie ik de volgende foutmelding krijg bij de preview:

Parse error: parse error, unexpected '}' in /home/sites/site98/web/forum/includes/template.php(151) : eval()'d code on line 252

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site98/web/forum/includes/template.php(151) : eval()'d code:252) in /home/sites/site98/web/forum/includes/page_header.php on line 628

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site98/web/forum/includes/template.php(151) : eval()'d code:252) in /home/sites/site98/web/forum/includes/page_header.php on line 630

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site98/web/forum/includes/template.php(151) : eval()'d code:252) in /home/sites/site98/web/forum/includes/page_header.php on line 631

ik heb helemaal niets veranderd in template.php en ook niet in die page_header ...iemand enig idee waar het aan kan liggen?

als ik bij het nieuwe template een file wil attachen dan kan ik wel op de knop van toevoegen drukken maar hij doet niets...enig idee waar dat aan kan liggen?

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door chicksel op 04 jun 2004, 06:00, 1 keer totaal gewijzigd.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 03 jun 2004, 16:47

Je hebt waarschijnlijk iets fout gedaan met de stijlen. Heb je zeker weten alle stijlen goed gemod?

chicksel

Bericht door chicksel » 03 jun 2004, 19:23

ja alles is goed gegaan ik kan ook gweoon berichten posten maar een preview van een bestand kan ik niet zien want dan krijg ik die foutmelding..

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 03 jun 2004, 19:42

chicksel schreef:ja alles is goed gegaan
Hoe kan je dat zeggen met zo'n error op je scherm? ;)

Waarschijnlijk heb je een <!-- SWITCH -> niet goed afgesloten. Wat bedoel je precies met "preview van een bestand"? Een voorbeeld weergave? Dat zit hem in templates/subSilver/posting_preview.tpl.

chicksel

Bericht door chicksel » 03 jun 2004, 20:14

als ik een bericht wil posten zonder attachment is er niets aan de hand.
wanneer ik een bericht wil previewen met een attachment krijg ik die error..ik an het bericht dan wel posten maar als ik het berichtn dan wil kjiken krijg ik weer een error...

Gesloten