marquee/ bestand weg?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

marquee/ bestand weg?
Gekke titel, onduidelijk maar ik wist niet welke trefwoorden ik anders moest gebruiken.
Ik wilde de marquee/scroll mogelijkheid installeren en daarvoor moet ik o.a. wat veranderen in "-forumroot/includes/posting_body.tpl".
Dit bestand vind ik echter niet op bovengenoemde plek, (is dat ernstig?) wel in bijv. templ/subsilver.
Moet ik nu daar wat veranderen? Of verplaatsen?
Alvast bedankt!
Ik wilde de marquee/scroll mogelijkheid installeren en daarvoor moet ik o.a. wat veranderen in "-forumroot/includes/posting_body.tpl".
Dit bestand vind ik echter niet op bovengenoemde plek, (is dat ernstig?) wel in bijv. templ/subsilver.
Moet ik nu daar wat veranderen? Of verplaatsen?
Alvast bedankt!
- WebSiteNet
- Contacteer:
In includes/ staan .php bestanden die door andere .php bestanden gebruikt worden. Deze bevatten functies of classes. Als er ergens staat dat je een bestand moet openen dat met .tpl eindigd weet je eigelijk zeker dat het in templates/subSilver moet zijn.
Is het dus ernstig? Nee. Alhoewel de mod maker wel een ernstige fout heeft gemaakt.
Is het dus ernstig? Nee. Alhoewel de mod maker wel een ernstige fout heeft gemaakt.
hmm... of ik heb iets verkeerd gedaan of er zit nog een fout in deze mod...
heeft iemand die er verstand van heeft zin om deze mod eens te checken?
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=230
alvast maar weer bedankt!
heeft iemand die er verstand van heeft zin om deze mod eens te checken?
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=230
alvast maar weer bedankt!
- WebSiteNet
- Contacteer:
ik heb het eerst in subsilver geprobeerd, en het "hokje" met "scroll" kwam ook mooi boven het antwoordveld (dat ding waar ik nu in typ). Ik kon er echter op klikken wat ik wilde, maar er gebeurde niets. Ook kon ik geen tekst meer selekteren.
Net daarvoor heb ik "center" geïnstalleerd en dat lukte prima, het antwoordveld was trouwens toen groter geworden maar bij "scroll" niet. Volgens de mod moest ik bijv dit:
en dat heb ik overal met 2 verhoogd omdat ik net dat met "center" gedaan had. Misschien was dat verkeerd?
Bij center moest ik trouwens ook "collspan" veranderen en hier niet... klopt dat?
Ik weet het echt niet... snap je het een beetje?
Dank je!
Net daarvoor heb ik "center" geïnstalleerd en dat lukte prima, het antwoordveld was trouwens toen groter geworden maar bij "scroll" niet. Volgens de mod moest ik bijv dit:
Code: Selecteer alles
<select name="addbbcode18" onChange="bbfontstyle('[color=' + this.form.addbbcode18.options[this.form.addbbcode18.selectedIndex].value + ']', '[/color]')" onMouseOver="helpline('s')">
vervangen door:
<select name="addbbcode20" onChange="bbfontstyle('[color=' + this.form.addbbcode20.options[this.form.addbbcode20.selectedIndex].value + ']', '[/color]')" onMouseOver="helpline('s')">en dat heb ik overal met 2 verhoogd omdat ik net dat met "center" gedaan had. Misschien was dat verkeerd?
Bij center moest ik trouwens ook "collspan" veranderen en hier niet... klopt dat?
Ik weet het echt niet... snap je het een beetje?
Dank je!