Ik ben bezig het inbouwen van een nieuw profielen systeem in phpBB aan de hand van de nickpage's mod van phpbb2.de.
Nu ben ik bezig met het aanpassen van alle links die nog verwijzen naar profile.php?viewprofile&u etc... Nu stuit ik op het volgende probleem. Ik ben nu in de page_header.php de "who is online" links aan het aanpassen, die je o.a. op de index en viewforum ziet:
Code: Selecteer alles
$user_online_link = '<a href="' . append_sid("nickpage.$phpEx?user" . '=' . $row['username']) . '"' . $style_color . '>' . $row['username'] . '</a>';
Tot nu toe is het me in een aantal bestanden op deze manier al wel gelukt om dit zo aan te passen. Echter bij dit gaat het fout, het script klopt volgens mij wel, maar geeft dit resultaat:
http://localhost/phpBB2/nickpage.php?us ... m4%3C/b%3E
Je ziet het al inderdaad voor en achter de gebruikersnaam staan allerlei tekens die er niet horen... %3Cb%3E en %3C/b%3E ... Erg vreemd, ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg het niet voorelkaar dit weg te krijgen.
Dit probleem doet zich niet alleen voor in de who is online list op viewforum maar ook op de index, viewonline etc...
Wie kan mij helpen? Ik kom er niet uit