Nederlands steeds terug naar Engels
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nederlands steeds terug naar Engels
Ik heb phpBB 2.08a geinstalleerd.
Het nederlandse taalpakket geupload.
In de admin Nederlands als default gezet.
In mijn profiel Nederlands gezet.
En toch werkt het niet.
Steeds als ik terug kom op het forum of een link aanklik staat het forum weer in engels. De admin taal werkt helemaal niet, blijft dus gewoon engelstalig.
Wie kan mij vertellen waar dit probleem in kan zitten. Alles is juist geupload, ook images/knoppen etc...
Het nederlandse taalpakket geupload.
In de admin Nederlands als default gezet.
In mijn profiel Nederlands gezet.
En toch werkt het niet.
Steeds als ik terug kom op het forum of een link aanklik staat het forum weer in engels. De admin taal werkt helemaal niet, blijft dus gewoon engelstalig.
Wie kan mij vertellen waar dit probleem in kan zitten. Alles is juist geupload, ook images/knoppen etc...
-
Engels deleten...
De map met Engels deleten heb ik geprobeerd door hem te renamen... dan krijg je een foutmelding op je forum bij aanroep van de functie InitPrefs... daar wordt op een of andere manier de default taal uit een user profiel gezocht...
Dus deleten werkt volgens mij niet... wat wel?
Dus deleten werkt volgens mij niet... wat wel?
-
-
Beetje bruut...
Beetje brute oplossing... is er geen elegante configuratie oplossing...
-
Volgens mij hoor je deze probleem niet te krijgen als je in ACP forum in dutch zet en in je profiel ook.. 

http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
Zodra je dat hebt gedaan, verwijder dan eens de engelse taal, dan zou het niet meer terug moeten komen!Intruder schreef:Volgens mij hoor je deze probleem niet te krijgen als je in ACP forum in dutch zet en in je profiel ook..
Als er gebruiker zijn die de error ook krijgen, verander dan via het ACP de taal van de betreffende gebruiker ook naar Nederlands. Die staat dan nog op de (niet bestaande) engelse taal.