test acount
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

test acount
ik wil graag een testacount aanmaken maar ik wil het zo instellen tot die gene met het testacount(kan door iedereen gebruikt worden)niet zijn profiel kan veranderen zo iets als bij moysmuis
ik denk dat het eigenlijk wel een goede mod zou kunnen worden als mosymuis dat vrij zou geven. (moet zijn dat hij hem al ergens heeft staan of dat iemand anders hem gemaakt heeft.)
aangezien vaak testaccounts worden aangemaakt zodat support forums ingelogd kunnen zijn op forums waar een probleem is.
aangezien vaak testaccounts worden aangemaakt zodat support forums ingelogd kunnen zijn op forums waar een probleem is.
we gaan verder op http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?p=730#730
Ik heb het al voor je (post het liver niet op mmm, het is zijn forum dus vind ik het niet netjes om je daar te helpen
)
En klaar!Open includes/usercp_register.php
ZoekAdd, afterCode: Selecteer alles
if ( isset($HTTP_POST_VARS['submit']) ) {LET OP! Vervang 2 hier met het user_id nummer van jouw test account!Code: Selecteer alles
if ( $userdata['user_id'] != 2 ) {
ZoekAdd, afterCode: Selecteer alles
} // if mode == register }Code: Selecteer alles
} else { $message = $lang['Profile_updated'] . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_index'], '<a href="' . append_sid("index.$phpEx") . '">', '</a>'); message_die(GENERAL_MESSAGE, $message); }