geregistreerd op is leeg...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
chicksel
geregistreerd op is leeg...
hey all
als ik naar de gebruikerslijst ga kijken zie ik opeens dat de rij geregistreerd op helemaal leeg is dus de datums worden niet meer gelezen..enig idee hoe ik dat terug kan zetten.
en tevens wil ik bij iedere post dat de datum waarop ze geregistreerd zijn genoteerd wordt als 12 Maand Jaar en niet 12-12-2004 zeg maar enig idee hoe ik dat moet doen?
als ik naar de gebruikerslijst ga kijken zie ik opeens dat de rij geregistreerd op helemaal leeg is dus de datums worden niet meer gelezen..enig idee hoe ik dat terug kan zetten.
en tevens wil ik bij iedere post dat de datum waarop ze geregistreerd zijn genoteerd wordt als 12 Maand Jaar en niet 12-12-2004 zeg maar enig idee hoe ik dat moet doen?
- WebSiteNet
- Contacteer:
1. Zie je de datum in de profilen van leden wel? Zo nee, probeer dan om met phpmyadmin te kijken of ze in de db staan. Zo ja, zet memberlist.php in een .txt bestand en zet hem op je server en geef ons de link zodat we kunnen kijken of het daar in zit.
2. De datum weergave kan je wijzigen in je profiel. Dit is wel lastig dus je kan beter deze mod instaleren:
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=476
2. De datum weergave kan je wijzigen in je profiel. Dit is wel lastig dus je kan beter deze mod instaleren:
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=476
-
chicksel
dat datum gedoe zal ik even naar kijken.
de registratie datum zie ik wel gewoon in de post terug dus dat gaat allemaal goed, en tevens zie je het als je naar het profiel gaat alleen in de gebruikerslijst zie je het niet...
je kan niet zo zeggen waar ik naar moet zoeken in het bestand zodat ik het zelf kan fixen?
de registratie datum zie ik wel gewoon in de post terug dus dat gaat allemaal goed, en tevens zie je het als je naar het profiel gaat alleen in de gebruikerslijst zie je het niet...
je kan niet zo zeggen waar ik naar moet zoeken in het bestand zodat ik het zelf kan fixen?
- WebSiteNet
- Contacteer:
ok, in standaard memberlist.php staat er op regel 145 in de eerste query het veld user_regdate
Opo regel 163 staat dit:En op 243 ditt:
Staat dit allemaal ook bij jou zo (mischien op andere lijnen)?
Opo regel 163 staat dit:
Code: Selecteer alles
$joined = create_date($lang['DATE_FORMAT'], $row['user_regdate'], $board_config['board_timezone']);Code: Selecteer alles
'JOINED' => $joined,- WebSiteNet
- Contacteer:
Het is logisch dat het op andere lijnen staat want iedereen instaleert wel een mod of wijzigd iets.
Volgenden dan, staat dit rond lijn 29 van templates/subSilver/memberlist_body.tpl:
Volgenden dan, staat dit rond lijn 29 van templates/subSilver/memberlist_body.tpl:
<td class="{memberrow.ROW_CLASS}" align="center" valign="middle"><span class="gensmall">{memberrow.JOINED}</span></td>- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
chicksel
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
chicksel
-
cartoontje
- Contacteer:
$lang['DATE_FORMAT'] = 'j-n-Y'; // This should be changed to the default date format for your language, php date() format
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
chicksel
nou ik heb de datum aangepast naar dit:
$lang['DATE_FORMAT'] = 'j-n-Y'; // This should be changed to the default date format for your language, php date() format
En dan krijg ik het dus wel te zien in de gebruikerslijst... ik vind het maar vreemd hoor....alleen staat er nu dus 21-05-2004 als datum...kan het zijn omdat het uit de database wordt gehaald dat hij de maand niet als tekst kan weergeven?
En dan krijg ik het dus wel te zien in de gebruikerslijst... ik vind het maar vreemd hoor....alleen staat er nu dus 21-05-2004 als datum...kan het zijn omdat het uit de database wordt gehaald dat hij de maand niet als tekst kan weergeven?
-
chicksel