emailtjes van reacties

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mascotje

emailtjes van reacties

Bericht door mascotje » 16 apr 2004, 12:05

Hoihoi allen

Ik heb even een vraagje, dacht dat ik het wist maar wordt nu ff door een bezoeker van het forum in de war gebracht geloof ik.

Hoe zit dat als iemand in zijn profiel heeft aangevinkt:

"Breng mij standaard op de hoogte van reacties:"

Krijgt hij/zij dan een melding van elke reactie op een topic waarin hij/zij zelf heeft gepost, of geldt het alleen voor topics die de gebruiker zelf heeft gestart?

En is dat alleen aanvinken voldoende, of moet je daarnaast toch nog 'waarschuwen als er een reactie is' aanvinken, of 'abonement nemen op'
Ik dacht altijd dat los van elkaar stond, maar weet het nu ff niet meer :oops:

Of is het misschien veranderd in 2.0.8a (ik gebruikte hiervóór 2.0.2)

Sjan

Stef

Bericht door Stef » 16 apr 2004, 13:02

Als je aanvinkt in je profiel.. "Breng mij standaard op de hoogte van reacties" dan vinkt hij in een bericht die je wil openen of reagerenn automatisch het hokje "Waarschuwen als er gereageerd is" aan.

Je kunt ook als je een topic intressant vind op "Abboneer mij op dit onderwerp klikken" dan krijg je het ook.

Overigens kun je dit ook hier vinden:
http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php

mosymuis
Contacteer:

Re: emailtjes van reacties

Bericht door mosymuis » 16 apr 2004, 13:08

mascotje schreef:Krijgt hij/zij dan een melding van elke reactie op een topic waarin hij/zij zelf heeft gepost, of geldt het alleen voor topics die de gebruiker zelf heeft gestart?
Als men dat aanvinkt/aanklikt krijgt hij of zij altijd een mailtje bij nieuwe reacties, ook als het geen eigen topic is.

mascotje schreef:En is dat alleen aanvinken voldoende, of moet je daarnaast toch nog 'waarschuwen als er een reactie is' aanvinken, of 'abonement nemen op'
Nee, ze doen allebei precies hetzelfde.

mascotje schreef:Of is het misschien veranderd in 2.0.8a (ik gebruikte hiervóór 2.0.2)
Nee, dit werkt al versies lang op dezelfde manier. ;)

//edit
@Stefkuh: bleh!

mascotje

Bericht door mascotje » 16 apr 2004, 14:19

Oke, dank jullie wel.

Dan had ik het toch goed in mijn hoofd zitten en me in de war laten brengen.

Thanks

mascotje

Bericht door mascotje » 17 apr 2004, 19:24

Hoihoi

Blijkbaar heb ik dan toch een probleem op mijn forum.
Sommige users ontvangen wel de email van een reactie en anderen niet, terwijl het in hun profielen hetzelfde is ingesteld.
Degene die niets ontvangen, zien wanneer ze iets posten ook niet onder hun berichten staan 'waarschuwen als er een reactie is'
Bij degen die wel de meldingen ontvangen staat het er wel.

Meldingen van privéberichten gaan wel allemaal goed, die ontvangt wel iedereen die dat aangegeven heeft in profiel.

Heb me al suf zitten zoeken en zitten vergelijken met de originele bestanden, maar kom er niet uit.

Sjan

mascotje

Bericht door mascotje » 17 apr 2004, 23:20

probleem opgelost.
Zat toch in de posting_body.tpl

Gesloten