poging tot het installeren van een forum.
Na de nodige problemen al te hebben opgelost
zit ik nu toch echt vast..
(waarschuwing vooraf : ik ben een newbie op dit gebied,
dus alvast mijn excuses voor eventuele domme vragen..
Ik sta op het punt te gaan installeren,
maar nu zie ik dit boven aan de pagina staan :
Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_dutch/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_dutch/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 450
Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_dutch/lang_admin.php in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451
Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_dutch/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumhome/htdocs/phpBB2/install/install.php on line 451
en onderaan staat dus een formulier wat ik in moet vullen, waarvan
ik dus alleen de invulvelden zie, en niet de bijbehorende
vragen.
Nu was ik al wel zover dat dat dus zal komen door een installatiefout
met de taalpakketten,..
maar ik weet dus niet hoe ik dit op kan lossen..
Ik ben hier al aan het rondneuzen geweest, en ik kwam
soortgelijke problemen tegen van andere gebruikers,
maar ik heb daarmee niet mijn probleem op kunnen lossen..
Wie weet raad?
Alvast vriendelijk bedankt!