Hoi,
Ik heb per ongeluk een beetje lopen klooien in mijn database en nu heb ik mijn tabel forum_groups denk ik om zeep geholpen....
Toen heb ik van een oude backup de tabel forum_groups weer ingeladen, maar nu kunnen er geen nieuwe users zich meer reggen en ook kan ik geen groepen meer aanmaken, hoe fix ik dit zonder al mijn posts en user te verliezen?
Error met Aanmaken van Groep en User
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hmmz, er is geen handigere manier voor deze actie van mij?BartVB schreef:Hmm.
Makkelijkst is denk ik om al je groepen te verwijderen, daarna je groups tabel te wissen en dan per user 1 groep aan te maken (singleuser groups). Wordt dus wel even wat programmeer werk
Geen handige actie van je
Het rare is, ik kreeg een error met het aanmaken van een groep, toen weer niet en toen weer wel, wisselt of ik ze wel of niet krijg!
Ik heb even de optie mysql_error in de code er bij gezet, ik loop nu echter tegen het volgende aan!
Ik kan maar een groep aanmaken, deze krijgt dan in de kolom group_id het ID: 8388607
Als ik dan nog een nieuwe groep wil aanmaken krijg ik de mysql error: Duplicate entry '8388607' for key 1
Dus hij probeert weer een groep aan te maken met de zelfde ID, daar zit dus het probleem.
Verder zijn er nog 49 groepen met allemaal de description Personal user, wat doen deze daar?
Ik hoop dat ik zo meer info heb gegeven en dat jullie mij kunnen helpen!
Ik kan maar een groep aanmaken, deze krijgt dan in de kolom group_id het ID: 8388607
Als ik dan nog een nieuwe groep wil aanmaken krijg ik de mysql error: Duplicate entry '8388607' for key 1
Dus hij probeert weer een groep aan te maken met de zelfde ID, daar zit dus het probleem.
Verder zijn er nog 49 groepen met allemaal de description Personal user, wat doen deze daar?
Ik hoop dat ik zo meer info heb gegeven en dat jullie mij kunnen helpen!