Lordofhetringetjeforum problemen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Jivisstudios
- Contacteer:
Lordofhetringetjeforum problemen
Hallo ik heb een vraag:
Ik heb laatst wat mods van Zarath Technologies geinstalleerd:
Puntensysteem
Bank
Winkel
En nou krijg ik steeds deze foutcode:
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php on line 902
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 562
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 564
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 565
En als ik de bank opnieuw installeer geeft hij bij de installatie alleen maar failed aan.
WAT MOET IK DOEN????????????
(ps mocht je een oplossinge hebben mail dan naar lordofhetringetje@hotmail.com)
al vast bedankt :thumb:
Ik heb laatst wat mods van Zarath Technologies geinstalleerd:
Puntensysteem
Bank
Winkel
En nou krijg ik steeds deze foutcode:
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php on line 902
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 562
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 564
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:902) in /data/members/free/tripod/nl/l/o/r/lordofhetringetje1/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 565
En als ik de bank opnieuw installeer geeft hij bij de installatie alleen maar failed aan.
WAT MOET IK DOEN????????????
(ps mocht je een oplossinge hebben mail dan naar lordofhetringetje@hotmail.com)
al vast bedankt :thumb:
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
nog meer info
Je kan ook op deze site kijken dna kan je zien waar mijn problemen zitteen:
http://www.lordofhetringetje.nl.tt
http://www.lordofhetringetje.nl.tt
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
De code
Code: Selecteer alles
);
}
}
if ($mode == 'window')
{
$template->pparse('smiliesbody');
include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx);
}
}
?>-
lordofhetringetje
- Contacteer:
JCB schreef:de eerste:
Zou ook de oorzaak kunnen zijn van de andere foutmeldingen.
De header errors worden veroorzaak door de parse errors, niet andersom. Dit komt omdat er immers al tekst is verstuurd naar de browser (de foutmelding), voordat er bijvoorbeeld nog cookies worden uitgelezen in page_header.php. Als je het eerste oplost zijn de andere errors dus ook direct weg.Luuk schreef:kijk eens of er enters/spaties achter ?> staan in page_header.php
@lordofhetringetje: het stuk dat je daar gaf lijkt in orde, wat is precies lijn 902? (includes/functions_post.php)
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
Al gedaan
Dat heb ik al meerdere keren gedaan maar ik weet nog niet wat er fout is
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
De enigste code
In functions post kan ik alleen deze code vinden:
Code: Selecteer alles
if( $board_config['points_post'] )
{
$points = abs( ( $mode == 'newtopic' ) ? $board_config['points_topic'] : $board_config['points_reply'] );
if( $userdata['session_logged_in'] )
{
$sql = "UPDATE " . USERS_TABLE . "
SET user_points = user_points + $points
WHERE user_id = $userdata[user_id]";
if( !$db->sql_query($sql) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user points', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
}
}-
lordofhetringetje
- Contacteer:
-
lordofhetringetje
- Contacteer:
hallo
Mensen ik heb het probleem opgelost dus ik heb jullie hulp niet meer nodig (maar toch bedankt :thumb: )