aol.com e-mail adressen moeilijkheden met phbb?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- DonvanVliet
- Contacteer:
aol.com e-mail adressen moeilijkheden met phbb?
Kunnen e-mail adressen van @aol.com moeilijkheden geven met een phbb forum. Ik krijg steeds van die Mailer Daimon meldingen toegestuurd die het forum niet kon verzenden naar betreffende ontvanger. En het zijn 2 forumleden waarvan ik ze steeds terugkrijg en allebei hebben ze een aol.com e-mail adres. 

Wat je kunt proberen... stuur gewoon 'ns via outlook of iets dergelijks een mailtje naar die personen... als je dan weer een melding krijgt van mailingdemon bestaan de emailadressen gewoon niet... Wat je daartegen kunt doen is accountactivering aanzetten op Gebruiker...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
of @aol.com blokkeren als registratieadres. 
Maar em, is het niet mogelijk dat die twee adressen toevallig niet bestonden? Je zou eens moeten weten hoeveel registratiemails ik dagelijks terugkrijg van de hotmail servers, dat heeft weinig met het domein te maken maar des te meer met het account aldaar.

Maar em, is het niet mogelijk dat die twee adressen toevallig niet bestonden? Je zou eens moeten weten hoeveel registratiemails ik dagelijks terugkrijg van de hotmail servers, dat heeft weinig met het domein te maken maar des te meer met het account aldaar.
- DonvanVliet
- Contacteer: