2 Vragen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

2 Vragen
1) Waar kan ik de tekst veranderen op de register pagina? ( De regels die je moet aanvaarden vooraleer je mag registreren )
2) Ik heb een probleem met het inloggen / uitloggen op mijn forum.
Als je je nickname & paswoord hebt opgegeven, en je klikt op "login" dan krijg je een "kan de pagina niet vinden" error, idem wanneer je wilt uitloggen. Dit is zwaar irritant, en je moet dan manueel de URL veranderen ....
2) Ik heb een probleem met het inloggen / uitloggen op mijn forum.
Als je je nickname & paswoord hebt opgegeven, en je klikt op "login" dan krijg je een "kan de pagina niet vinden" error, idem wanneer je wilt uitloggen. Dit is zwaar irritant, en je moet dan manueel de URL veranderen ....
Re: 2 Vragen
Die staat ergens in je profiel bestanden.Kriegor schreef:1) Waar kan ik de tekst veranderen op de register pagina?
profile.tpl bestand denk ik.
Soms denk je dat iemand er niet is,
terwijl hij er niet weg is,
Dieter
terwijl hij er niet weg is,
Dieter
In angreement.tplKriegor schreef:1) Waar kan ik de tekst veranderen op de register pagina? ( De regels die je moet aanvaarden vooraleer je mag registreren )
gebruik je lycos?Kriegor schreef:2) Ik heb een probleem met het inloggen / uitloggen op mijn forum.
gebruik je lycos?[/quote]Kriegor schreef:2) Ik heb een probleem met het inloggen / uitloggen op mijn forum.
Nee, een betaal-host...
Het 1e is al opgelost, nu het 2e nog. Ik zit niet bij lycos, of welke andere crappy free-host ook.Kriegor schreef: 2) Ik heb een probleem met het inloggen / uitloggen op mijn forum.