Leden automatisch abonneren op topic

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
va-voem

Leden automatisch abonneren op topic

Bericht door va-voem » 20 mar 2004, 01:37

Weet iemand hoe ik leden automatisch kan abonneren op een topic zodat ze automatisch bericht krijgen als er iets nieuws in is gepost?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 mar 2004, 06:43

Ze moeten in hun profiel aanklikken 'Breng mij standaard op de hoogte van reacties'.

va-voem

Bericht door va-voem » 20 mar 2004, 12:33

WebSiteNet schreef:Ze moeten in hun profiel aanklikken 'Breng mij standaard op de hoogte van reacties'.
Okee dat is duidelijk, maar ik zou graag willen weten hoe dat dan standaar aan zou kunnen staan bij alle gebruikers en eigenlijk dus maar van één topic!!!!

dieter
Contacteer:

Bericht door dieter » 20 mar 2004, 16:07

Je kan natuurlijk ook altijd iedereen zijn instellingen nakijken en het verzetten dat het geabonneerd wordt.
Of in de temple foefelen dat het altijd zo is ook als ze zeggen dat ze het niet willen.
Soms denk je dat iemand er niet is,
terwijl hij er niet weg is,
Dieter

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 20 mar 2004, 18:04

dieter schreef:Je kan natuurlijk ook altijd iedereen zijn instellingen nakijken en het verzetten dat het geabonneerd wordt.
Dat "verzetten" kan voor bestaande topics alleen in de database, dat kan niet via de profielen.

dieter schreef:Of in de temple foefelen dat het altijd zo is ook als ze zeggen dat ze het niet willen.
Dan geldt het voor elke topic, niet voor 1tje.

va-voem schreef:Okee dat is duidelijk, maar ik zou graag willen weten hoe dat dan standaar aan zou kunnen staan bij alle gebruikers en eigenlijk dus maar van één topic!!!!
It's your lucky day!
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=37 :shock:

Gesloten