Auto-inlogprobleempje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
L@uW
Contacteer:

Auto-inlogprobleempje

Bericht door L@uW » 19 mar 2004, 21:10

Ik weet het hier zijn al 100000 topics over maar ik heb nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem. Inloggen op me forum lauwtje.xs4all.nl werkt gewoon goed, autoinlog doet het ook gewoon maar nu had ik laatst http://www.lauwsplace.com aangevraagt. Is allemaal goed gegaan alleen als je autoinlog aanvinkt en je gaat naar lauwsplace.com dan is die weer uitgelogt.

Als je inlogt met autoinlog aan en naar lauwtje.xs4all.nl gaat doet die het wel gewoon goed. Ik heb verder niks gewijzigt aan de cookie settings, die zijn gewoon:

Cookie Domain: niks ingevult
Cookie Name: lauwsplace
Cookie Pad: /
Cookie Secure: uitschakelen
Sessie Lengte: 7200

Nu is het zo dat lauwsplace.com alleen een doorverwijs adres is naar lauwtje.xs4all.nl dan hoef ik toch niks te veranderen aan cookie settings?
Wijziging: Wat trowuens op lauwsplace.com ook niet goed werkt is dat je forum laat zien wat je al wel en wat je nog niet gelezen hebt. Hij laat het 1x zien en als je daar 1tje gezien hebt dat zegt die dat je alles gelijk al gezien hebt. Ook dit werkt wel gewoon goed op lauwtje.xs4all.nl...
MaNy TNX! :bier:
woei

L@uW
Contacteer:

Bericht door L@uW » 20 mar 2004, 13:52

subtiel schopje :>
woei

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 mar 2004, 13:58

Je kan het beste een frame breaker instaleren. (een javascriptje)

reflecs

Bericht door reflecs » 15 apr 2004, 18:12

Ik heb hetzelfde probleem....

Het ligt bij mij net iets anders....

We hebben een site http://www.scoutingmarsua.nl

Daar staat een link op: Gastenboek deze link verwijst naar http://mode7.no-ip.com/marsua/gastenboek

Ik wil het forum wel graag naast het menu houden (dus binnen de frames) iemand hiervoor een idee zodat het inloggen wel goed gaat en je dus niet kriegel wordt van het telkens maar weer moeten inloggen?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 apr 2004, 18:28

Probeer bij jouw om de cookie instellingen op een van de twee af te stemmen (forum of site). Als je cookie instellingen ingesteld op je site niet werken, probeer je het forum. Wat je ook kan doen is het leeg laten. Mischien werkt het.

reflecs

Bericht door reflecs » 15 apr 2004, 19:40

Ik had een foutje gemaakt in de cookie instellingen....

Hij doe het nu wel.

Gesloten