Nieuw + Vraag over Installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
MariekevdV
Nieuw + Vraag over Installatie
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik vroeg me ook af of er ergens een forumbericht staat waarin van begin tot eind staat uitgelegd hoe je een forum moet installeren.
Ik zou het forum willen hebben op mijn hetnet account.
Groet,
Marieke
Ik ben nieuw hier en ik vroeg me ook af of er ergens een forumbericht staat waarin van begin tot eind staat uitgelegd hoe je een forum moet installeren.
Ik zou het forum willen hebben op mijn hetnet account.
Groet,
Marieke
- Miss angel
- Miss angel
Zit je bij lycos? http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=3 ff voor co.uk nl maken 
Als je ergens anders zit heb je waarschijnlijk wel een mailtje gekregen met daarin de gegevens... als je twijfeld of je wel php en mysql hebt geef ons dan ff een link naar de site van je webhost...
Als je ergens anders zit heb je waarschijnlijk wel een mailtje gekregen met daarin de gegevens... als je twijfeld of je wel php en mysql hebt geef ons dan ff een link naar de site van je webhost...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Miss angel schreef:Ik denk gewoon dat ik m'n gegevens ni goe invul.. weet ni goe wat ik moet invullenHans Kamp schreef:Welke fouten krijg je dan?![]()
Code: Selecteer alles
Jouw Database Naam: jouwnaam_nl_db
Database Gebruikersnaam: Jouwnaam
Database Wachtwoord: nietnodig
Prefix voor tabellen in database: latenstaanzoals die is
Jouw email
Jouw wachtwoor 2 x
en klaar.
Daarna zegt ie dat je twee mappen moet verwijderen van je server.
- Miss angel
Ja bij lycos
Dit zijn de error's
Warning: main(./../includes/db.php): failed to open stream: Permission denied in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 790
Warning: main(): Failed opening './../includes/db.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 790
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 823
Dit zijn de error's
Warning: main(./../includes/db.php): failed to open stream: Permission denied in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 790
Warning: main(): Failed opening './../includes/db.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 790
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /data/members/free/tripod/nl/m/i/s/missangelic/htdocs/forum/install/install.php on line 823
- Miss angel
Database Server Hostname / DSN: localhost
Jouw Database Naam: mag ik toch zelf kiezen?
Database Gebruikersnaam: missangelic
Database Wachtwoord:
Prefix voor tabellen in database: phpbb_
Beheerder Email Adres:
Domain name: members.lycos.nl
Server Poort: 80
Script pad: /missangelic/forum/ (ik noemde m'n map forum IPV PHPBB) En de plaats waar ik 't upload was bij program files en dan een mapje board
Jouw Database Naam: mag ik toch zelf kiezen?
Database Gebruikersnaam: missangelic
Database Wachtwoord:
Prefix voor tabellen in database: phpbb_
Beheerder Email Adres:
Domain name: members.lycos.nl
Server Poort: 80
Script pad: /missangelic/forum/ (ik noemde m'n map forum IPV PHPBB) En de plaats waar ik 't upload was bij program files en dan een mapje board
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Miss angel
In welk mapje zit dat?WebSiteNet schreef:Staat includes/db.php op de server en heb je hem gechmodd naar 777?
Want ik heb allemaal mapjes gemaakt zoals dat bij PHPBB stond (bij noemt dat nu forum) en in die PHPBB zaten verschillende mapjes hé.. wat ik dus bij FTP heb aangemaakt en dan alles erin gezet heb.. door te kopieren.. NORMAAL zit alles erin! Maar kun je me zeggen in welke map dat is, dan kijk ik eens!
Bedankt allemaal :thumb: :thumb: :thumb:

- WebSiteNet
- Contacteer:
- Miss angel
- Miss angel
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Miss angel
- WebSiteNet
- Contacteer: