Hallo allemaal, even een vraagje? Ik wil de tekst veranderen die de mensen krijgen te zien als ze zich registreren. Welk bestand moet ik daar voor hebben.
Alvast bedankt.
Tekst veranderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Tekst veranderen
Geef mij maar een lieve lach en een onweerstaanbare blik zoals...Patricia
Deze tekst
Ik bedoel deze standaard tekst:Erulezz schreef:Het moet ergens in de map Admin zitten...
De beheerders en modertors van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.
Alvast bedankt.
Opgelost
Hallo allemaal,
Het probleem is al opgelost. Na wat rondspeuren kwam ik erachter dat ik de language file moest aanpassen.
Het probleem is al opgelost. Na wat rondspeuren kwam ik erachter dat ik de language file moest aanpassen.
Bedankt
Bedankt voor je hulp, eindelijk is mijn probleem opgelost :thumb:Kharay schreef:language/xxxx/lang_main.php
Zoek: $lang['Reg_agreement']
En aanpassen zoals je wilt.