Album mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Album mod
Ik heb al een tijdje de Album mod geinstalleerd, maar onlangs ontdekte ik dat de slide show gebruik maakt van de pic IDs, terwijl ik m'n foto's gesorteerd heb op pic title.
Is het mogelijk om ook de slideshow te laten sorteren op de pic titles?
Is het mogelijk om ook de slideshow te laten sorteren op de pic titles?
misschien begrijp ik wat je bedoeld... als je de recentelijke pic's wilt sorteren op pic_title...
Doe het volgende:
[/code]
Doe het volgende:
Code: Selecteer alles
==========Open Album.php===========
------------------zoek---------------------------------
ORDER BY pic_time DESC
-----------------Vervang door-----------------------
ORDER BY pic_title DESC
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ik bedoel met slideshow de mogelijkheid om achter elkaar de foto's op normale grote te bekijken... je opent bijvoorbeeld de eerste foto en met de knoppen onder de afbeelding ga je er eentje verder of terug.podium4 schreef:ik zie op je site dat je het fotoalbum van Smartor hebt geinstalleerd... en ik weet niet wat je precies met een slideshow bedoeld.... ik ken dat fotoalbum wel, en bij mijn weten zit er geen slideshow in...
Graag iets duidelijker
Ik ga nu ff proberen je oplossing werkt....
Ik heb het geprobeerd, maar ik kom uit onder een kopje "Recent Public Pics"(dat is de enige plek waar de bovenstaande code staat.podium4 schreef:misschien begrijp ik wat je bedoeld... als je de recentelijke pic's wilt sorteren op pic_title...
Doe het volgende:
Code: Selecteer alles
==========Open Album.php=========== ------------------zoek--------------------------------- ORDER BY pic_time DESC -----------------Vervang door----------------------- ORDER BY pic_title DESC
Maar dit heeft verder geen invloed op m'n "slideshow"....