weergeven profiel in view online veranderen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

weergeven profiel in view online veranderen.
ik heb een aantal extra pagina's toegevoegd aan mijn forum.
als iemand op die pagina's zit, staat er in viewonline.php weergeven profiel. hoe kun je veranderen dat daar bijv. staat "beheer" of "links"?
en dat het ook echt naar die pagina verwijst.
als iemand op die pagina's zit, staat er in viewonline.php weergeven profiel. hoe kun je veranderen dat daar bijv. staat "beheer" of "links"?
Titel pagina, boven aan de pagina moet staat er ergens in de head titel="..." die moet je veranderen.
[+] Isento at DeviantArt
Oh ja, oeps.
Dacht dat je het over de titel had
Voor het verwijzen moet je nieuwe variablen aanmaken.
Waar weet ik zo ff uit mijn hoofd niet meer
{U..} is de verwijzing en {L..} de vertaling weet ik wel.
Dacht dat je het over de titel had

Voor het verwijzen moet je nieuwe variablen aanmaken.
Waar weet ik zo ff uit mijn hoofd niet meer

{U..} is de verwijzing en {L..} de vertaling weet ik wel.
[+] Isento at DeviantArt
Je moet in includes/page_header.php toevoegen en eventueel . Plaats het waar de rest van {U... ook staat.
In lang_xxxx/lang_main.php moet je als je het stuk met {L... ook hebt toegevoegd toevoegen (voor het ?> teken).
Code: Selecteer alles
'U_NAAM' => append_sid('naambestand.'.$phpEx),
'L_NAAM' => $lang['NAAM'],
In lang_xxxx/lang_main.php moet je als je het stuk met {L... ook hebt toegevoegd
$lang['Naam'] = 'Naam';
Re: weergeven profiel in view online veranderen.
Heb je hier de Blank Page MOD voor gebruikt? Deze geeft je de mogelijkheid om eigen paginavariabelen en -titels te gebruiken. Het grootste deel van de install file regelt dit.P.T. schreef:ik heb een aantal extra pagina's toegevoegd aan mijn forum.
Denk er wel aan dat je de page contstants uniek moet houden, -12 tot -999 zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik. Zo ontstaan er geen comflicten met andere pagina's/mods.