bacup terug gooie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
eMPaTi

bacup terug gooie

Bericht door eMPaTi » 26 jan 2004, 16:08

hi,

ik wilde mijn forum opnieuw installeren. Ik heb mijn bacup gedaan. En forum opnieuw geinstalleerd. Maar het probleem is nu dat ik mijn bacup niet terug kan gooien.
Ik geef gewoon sql bacup en klik upload. over 5 minuten krijg ik een witte scherm waarop "Powered by phpBB 2.0.6 © 2001 phpBB Group" staan. Als ik naar forum kijk, is zelfde als net. Er is niets veranderd.

ik heb ook via php admin geprobeerd. Daar wacht je ook ong. 5 minuten dan krijg je "geen sql".

Db is 8,6 MB.

ik weet niet wat ik nu moet doen. Zeg me aub niet een nieuwe.

eMPaTi

Luuk

Bericht door Luuk » 26 jan 2004, 16:23

open je backup in word. kopieer een gedeelte (moet wel een mooie afsluiting zijn, dus niet middenin een regel) en plak het bij sql. doe dit net zovaak totdat je alles gehad hebt.
Afbeelding

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 26 jan 2004, 17:13

In het phpBB duscussie forum staat een topic van inspiration waar een script in staat voor het restoren van grote back-ups.

Inspiration

Bericht door Inspiration » 29 jan 2004, 00:48

WebSiteNet schreef:In het phpBB duscussie forum staat een topic van inspiration waar een script in staat voor het restoren van grote back-ups.
Met dank aan Webdev :thumb:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=5679

Gesloten