Probleem met Onlinelijst

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
aqws

Probleem met Onlinelijst

Bericht door aqws » 15 jan 2004, 18:23

Als een gebruiker heeft ingelogd en daarna de site weer verlaat, hoort de naam nog 5 minuten actief te zijn. Nu is het echter dat bij enkele gebruikers de naam na 2 uur of langer nog actief staat, terwijl dat persoon niet ingelogd is. Het inloggen is verder geen probleem.
Is dit probleem bekend ?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 jan 2004, 18:28

Dit is vreemd. Het kan zijn dat de gebruiker de pagina per ongeluk nog een keer bezoekt.

Het kan ook dat je van de tijd uitgaat die op de viewonline pagina te zien is. Als de serverklok verkeerd loopt kunnen hiermee problemen ontstaan.

aqws

Bericht door aqws » 15 jan 2004, 20:42

Ik ben bijvoorbeeld vanmorgen niet op dat forum geweest. Aan het eind van de middag bezocht ik pas het forum en toen stond mijn naam bij de online gebruikers. Ik had mij toen nog niet aangemeld.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 jan 2004, 20:46

Was je toen ook ingelogd? Standaard blijf je nog een uur ingelogd. Als je op blijf online klikt veel langer.

aqws

Bericht door aqws » 15 jan 2004, 20:48

webdev schreef:Was je toen ook ingelogd? Standaard blijf je nog een uur ingelogd. Als je op blijf online klikt veel langer.
Nee, de laatste keer was dus de avond ervoor. Dus er zit meer dan 1 uur tussen.

aqws

Bericht door aqws » 19 jan 2004, 20:24

aqws schreef:
webdev schreef:Was je toen ook ingelogd? Standaard blijf je nog een uur ingelogd. Als je op blijf online klikt veel langer.
Nee, de laatste keer was dus de avond ervoor. Dus er zit meer dan 1 uur tussen.
Het probleem is inmiddels opgelost.
Nu is er weer een ander probleem: Het onderschrift komt er niet te staan. Het selectie vakje om het onderschrift te gebruiken op ja gezet, maar er komt niets onder de berichten.

Gesloten