Probleem: Undefined variable: strFlushTable
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem: Undefined variable: strFlushTable
Hi allemaal,
Mijn provider heeft MySQL 3.23.56 en als ik via PHP MyAdmin naar mijn tabellen kijk (Handelingen), dan staat er:
Notice: Undefined variable: strFlushTable in /var/www/html/phpMyAdmin-2.3.2/tbl_properties_operations.php on line 337
Als ik daar op klik, dan zie ik:
Fout
SQL-query :
FLUSH TABLE `phpbb_auth_access`
MySQL retourneerde:
Access denied for user: 'naampie@localhost' (Using password: YES)
Volgens mijn provider moet ik dan mijn tabellen repareren, maar hoe vaak ik ook op Repareer Tabel of Optimaliseren druk, de melding blijft staan. Zelf kan ik niet bij het bestand tbl_properties_operations.php omdat het onderdeel is van de phpMyAdmin-software van de provider.
Kan iemand mij zeggen wat dit voor een melding is en hoe ik er vanaf kom?
Alvast bedankt.
Groeten,
Roland
Mijn provider heeft MySQL 3.23.56 en als ik via PHP MyAdmin naar mijn tabellen kijk (Handelingen), dan staat er:
Notice: Undefined variable: strFlushTable in /var/www/html/phpMyAdmin-2.3.2/tbl_properties_operations.php on line 337
Als ik daar op klik, dan zie ik:
Fout
SQL-query :
FLUSH TABLE `phpbb_auth_access`
MySQL retourneerde:
Access denied for user: 'naampie@localhost' (Using password: YES)
Volgens mijn provider moet ik dan mijn tabellen repareren, maar hoe vaak ik ook op Repareer Tabel of Optimaliseren druk, de melding blijft staan. Zelf kan ik niet bij het bestand tbl_properties_operations.php omdat het onderdeel is van de phpMyAdmin-software van de provider.
Kan iemand mij zeggen wat dit voor een melding is en hoe ik er vanaf kom?
Alvast bedankt.
Groeten,
Roland
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Re: Probleem: Undefined variable: strFlushTable
Bedankt jongens, maar zoals ik al schreef had ik dat al gedaan middels de ingebouwde links voor Repareren en Optimaliseren. Het commando is hetzelfde, of ik het nu intik of de links gebruik.Roland schreef:Volgens mijn provider moet ik dan mijn tabellen repareren, maar hoe vaak ik ook op Repareer Tabel of Optimaliseren druk, de melding blijft staan.
Enniewee, wonder boven wonder staat de melding er gewoon nog. En dan niet alleen bij 1 tabel, maar bij elke tabel komt het voor. Lijkt erop dat het 'hoger' zit dan in de tabellen of in de database, maar waar en hoe?
- WebSiteNet
- Contacteer: