jehanna schreef:proessst... nee! Ik heb ook een phpbbforum! Maar ik hoopte dat ik dit ook in mijn (phpBB)forum kon toepassen!
Hey, easy... ik weet op wat voor forum ik zit, en dat is er eentje voor phpBB support en -discussies. Niet een board voor script requests en javascript/flash problemen. Hiervoor zijn er al een hoop anderen die dat 10x beter zouden doen als dat wij dat zouden kunnen.
jehanna schreef:ok: iemand maakt een muziekje en laadt dit op zijn server. Hij is er trots op en wil het de anderen laten horen in mijn forum. Hij plaatst de (html) code die ik hierboven (of hieronder, tis maar net hoe je leest) beschreef in het reactiescherm en dan verschijnt er (in dat andere forum, dus niet het mijne) zo'n afbeeldinkje, wat ik dus ook graag zou willen hebben. Ik wil helemaal geen filmpjes of zo.
Had ik het ergens over filmpjes dan?

Ik snap heel goed wat je bedoelt, en dat verandert niets aan mijn uitleg. Je hebt toch echt iets van een (java)script nodig dat de boel kan afspelen. En dat heb ik niet voor je, dus je zult zelf op zoek moeten.