gebruikersgroepen mailen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jackzweers

gebruikersgroepen mailen

Bericht door jackzweers » 09 dec 2003, 11:22

sinds vorige week heb ik phpbb draaien op een redhat 8 bak. hartstikke gaaf, geen problemen. was ff doorhebben dat je een gebruiker met rechten onder mysql moest aanmaken, maar verder ging alles ok.

alleen het doet iets niet dat ik wel verwacht had. ik had verwacht gebruikersgroepen aan categorien te kunnen plakken. als iemand een onderwerp of een antwoord plaatst in een categorie dan zouden de leden van een bepaalde gebruikersgroep een berichtje hiervan moeten krijgen. nou niet dus. je kunt je wel abonneren op een onderwerp, dit is ok, maar dan moet je wel weten dat dat onderwerp er is. binnen ons bedrijf (intranet) is het handiger als men een melding krijgt als er een nieuw onderwerp is geplaatst.

nu heb ik twee vragen:
1 waar zijn gebruikersgroepen voor? je kunt er lid van worden, maar wat heb je er aan?
2 is het mogelijk te definieren dat er standaard een berichtje gaat naar een bepaalde selectie geristreerde gebuikers zodra iemand iets op het forum plaatst?

groeten,

Jack

headout
Contacteer:

Re: gebruikersgroepen mailen

Bericht door headout » 09 dec 2003, 13:15

jackzweers schreef: nu heb ik twee vragen:
1 waar zijn gebruikersgroepen voor? je kunt er lid van worden, maar wat heb je er aan?
2 is het mogelijk te definieren dat er standaard een berichtje gaat naar een bepaalde selectie geristreerde gebuikers zodra iemand iets op het forum plaatst?
1 http://www.phpbb.nl/faq.php#30
2 Ik heb op phpbbhacks.com niets voor je kunnen vinden, wellicht iemand anders?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

Gesloten