Aantal posts weg bij wissen van topic?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Aantal posts weg bij wissen van topic?
Wanneer ik een topic verwijder: wil dat zeggen dat dan die posts die de leden hebben verwijderen?
Zo had een lid 49 posts! Toen ik een topic wiste waar hij 3x in reageerde gingen er 3 posts af! Hoe kan ik dit verhelpen?
Vraag 2; Wat wil zeggen Prive (Verborgen)? Bij de permissies tot de forums? Wat is het verschil met Moderator (verborgen)?
Dank!
Zo had een lid 49 posts! Toen ik een topic wiste waar hij 3x in reageerde gingen er 3 posts af! Hoe kan ik dit verhelpen?
Vraag 2; Wat wil zeggen Prive (Verborgen)? Bij de permissies tot de forums? Wat is het verschil met Moderator (verborgen)?
Dank!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Met prive kan je speciale groepen toegang geven en gebruikers kunnen het dan nog zien maar geen posts lezen. mnet prive [verborgen] kunnen leden het niet zien. bij moderators is het ook zo maar zijn de groepen ook gelijk mod van het forum.
voor je eerste vraag heb ik geen precies antwoord. Gewoon waar de berichten verwijderd worden de aftrekking weg halen.
voor je eerste vraag heb ik geen precies antwoord. Gewoon waar de berichten verwijderd worden de aftrekking weg halen.
als je wil dat bij wissen van berichten er niks af gaat moet je een paar files aan passen
include/functions_post.php
vind
vervang door
dit zorgt dat bij wissen van een bericht door de user zelf er niks af gaat
nu nog de beheerder en de moderators aanpakken
open modcp.php die staat in je phpbb begin map
vind
vervang door
je users gaan nu niet meer omlaag in berichten
vind
Code: Selecteer alles
$sign = ($mode == 'delete') ? '- 1' : '+ 1';
$sign = ($mode == 'delete') ? '- 0' : '+ 1';
vind
if ( sizeof($count_sql) )
{
for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++)
{
if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
}
}
//if ( sizeof($count_sql) )
//{
// for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++)
// {
// if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) )
// {
// message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
// }
// }
//}
phpbb 2.05 forum http://jeroen234.dev-c.nl/forum/index.php
en 2.1.1 forum http://www.fanrace.no-ip.org:8000/phpbb2/index.php
en 2.1.1 forum http://www.fanrace.no-ip.org:8000/phpbb2/index.php
- WebmasterX
- Contacteer:
-
Specsavers is een opticien dus ik denk dat we iets over het hoofd hebben gezien ofzo?WebmasterX schreef:Wel eens gehoord van specsavers?snipes schreef:En als je nu de totale aantal posts ( van alle gebruikers bij elkaar ) niet naar benden wil laten kelderen bij een delete?
wat moet ik dan precies aanpassen?
WebmasterX
Maar ik zou niet weten wat

- WebSiteNet
- Contacteer:
Het antwoord staat er boven. en als WebmasterX dat via een grapje kenbaar maakt weet je wat hij bedoelt maar je ziet het nog niet........jeroen234 schreef:als je wil dat bij wissen van berichten er niks af gaat moet je een paar files aan passen
vind
vervang doorCode: Selecteer alles
$sign = ($mode == 'delete') ? '- 1' : '+ 1';
$sign = ($mode == 'delete') ? '- 0' : '+ 1';
vind
if ( sizeof($count_sql) ) { for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++) { if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) ) { message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql); } } }
je users gaan nu niet meer omlaag in berichtenCode: Selecteer alles
//if ( sizeof($count_sql) ) //{ // for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++) // { // if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) ) // { // message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql); // } // } //}
- WebSiteNet
- Contacteer:
wat is het verschil tussen wat er staat en waardoor het moet vervangen worden? want ik zie niet echt een verschil tussen beide codes...jeroen234 schreef: open modcp.php die staat in je phpbb begin map
vind
if ( sizeof($count_sql) ) { for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++) { if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) ) { message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql); } } }
je users gaan nu niet meer omlaag in berichtenCode: Selecteer alles
//if ( sizeof($count_sql) ) //{ // for($i = 0; $i < sizeof($count_sql); $i++) // { // if ( !$db->sql_query($count_sql[$i]) ) // { // message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update user post count information', '', __LINE__, __FILE__, $sql); // } // } //}
kan het totaal aantal geposte berichten onderaan in je forum dus niet aangepast worden (maar usertotaal wel)?
Ik zou het niet weghalen als ik jouw was.. als je er later spijt van hebt omdat er bijvoorbeeld een spammer actief is geweest, is het een heel gedoe om dat weer goed te krijgen, vooral als je mods hebt geinstalleerd.waxman schreef:dus het kan evengoed weggelaten worden...ipv die slashes ervoor te zetten
okay thanks :thumb:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ok, heb het met de slaches gedaan en de userposten werken nu zoals ik wil, maar de totaalpost helemaal onderaan
in totaal zijn er "aantal" berichten geplaatst...
die past zich wel aan als je topics of berichten verwijderd,
kan je daar iets aan veranderen zodat die bij topic of berichten verwijderen toch blijft staan?
in totaal zijn er "aantal" berichten geplaatst...
die past zich wel aan als je topics of berichten verwijderd,
kan je daar iets aan veranderen zodat die bij topic of berichten verwijderen toch blijft staan?