Hallo,
Ik ben bezig om mijn forum geheel te vernieuwen, zowel verandering van host (dataverkeer) als verandering van forum indeling en exta mods erbij.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de gegevens van het huidige forum straks te gaan gebruiken in het nieuwe forum, ik denk hierbij aan de gebruikerslijst, posts, enz.
Is dit mogelijk? of wil dit alleen maar als ik hetzelfde gebruik als dat ik nu gebruik?
Waarom wil ik veranderen? Omdat het een druk forum is waarbij ik graag de mensen een aantal nieuwtjes wil aanbieden zoals een nickpage, fotoalbum, kalender enz.
Wie weet de antwoorden op mijn vragen?
Alvast bedankt.
Van 2.0.4 naar 2.0.6 en meer
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
sterker nog, het is het meest verstandige om phpmyadmin te gebruiken. De ingebouwde back up en restore functie van phpBB heeft soms nog wel eens wat haperingen, dus als je echt zeker wil zijn kun je het beste phpmyadmin gebruiken.
realiseer je wel dat zodra je de mods hebt geinstalleerd en je gaat de nieuwe db plaatsen dat je ook de db updates gaat maken voor die mods die je wil installeren...
realiseer je wel dat zodra je de mods hebt geinstalleerd en je gaat de nieuwe db plaatsen dat je ook de db updates gaat maken voor die mods die je wil installeren...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !