ik krijg vaak van leden te horen dat ze niet weten waar er nieuwe berichten zijn..
zo kreeg ik in de feedback deze klacht :
en dees een tijdje later van dezelfde persoon:ik heb een vraagje aangaande de nieuwe berichten. als je inlogt zie je altijd gelijk welke posts erbij gekomen zijn. echter ik ben verplicht ze allemaal in 1 keer te lezen. helaas gaat dit niet altijd. soms komt er wat tussendoor en dan log ik uit. ( of zo als vanmiddag toen liep mijn pc halverwege vast ) en als ik dan terug kom dan is alles wat ik nog niet had gelezen oud nieuws geworden. en kan je aan de hand van de datums gaan kijken wat je nog niet gelezen hebt. ik heb het idee dat dit ingesteld staat met het ingelogd zijn en niet op zich staat met wat je gelezen hebt. is hier iets aan te doen?
dus als men uitgelogd is en logt weer opnieuw in dan kan ze de berichten niet meer vinden die ze nog niet gelezen had.. is dit altijd zo? Zo ja is daar niet wat aan te doen?ik zit nou trouwens met het tegenover gestelde alle berichten blijven als nieuw bericht staan en alle nieuwe posts komen erbij net als alle topics die ik zelf aan maak. dus nou weet ik weer niet welke ik wel of welke ik niet heb gelezen.....
Alvast bedankt!