Leeftijd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Leeftijd
Hooi.
Ik heb even een vraagje...ik heb hier een forum maar mensen onder de 13 jaar kunnen zich alleen aanmelden met toestemming van de ouders. Kun je dit ook uitzetten? Want dat is ontzettend vervelend en totaal niet nodig, aangezien mijn forum voor Di-rect fans is!
Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten want ik kan het nergens vinden?
Liefs Marion
Ik heb even een vraagje...ik heb hier een forum maar mensen onder de 13 jaar kunnen zich alleen aanmelden met toestemming van de ouders. Kun je dit ook uitzetten? Want dat is ontzettend vervelend en totaal niet nodig, aangezien mijn forum voor Di-rect fans is!
Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten want ik kan het nergens vinden?
Liefs Marion
er was ooit eens een remove coppa mod, alleen ik kan hem nergens meer vinden.
ik zal hem even op gaan zoeken op mijn harde schijf, daar moet ie nog wel ergens staan.
wordt vervolgd
ik zal hem even op gaan zoeken op mijn harde schijf, daar moet ie nog wel ergens staan.
wordt vervolgd
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
ik kan de mod niet meer vinden, maar dan doe ik het wel even uit mn hoofd.
open :
templates/templatenaam/agreement.tpl
zoek naar :
<div align="center"><a href="{U_AGREE_OVER13}" class="genmed">{AGREE_OVER_13}</a><br /><br /><a href="{U_AGREE_UNDER13}" class="genmed">{AGREE_UNDER_13}</a><br /><br /><a href="{U_INDEX}" class="genmed">{DO_NOT_AGREE}</a></div>
vervang door :
<div align="center"><a href="{U_AGREE_OVER13}" class="genmed">{AGREE_OVER_13}</a<br /><br /><a href="{U_INDEX}" class="genmed">{DO_NOT_AGREE}</a></div>
sluit agreement.tpl
open :
language/lang_dutch/lang_main.php
zoek :
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';
vervang door :
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden';
sluiten en uploaden.
ik hoop dat je hier iets mee kan!! succes
open :
templates/templatenaam/agreement.tpl
zoek naar :
<div align="center"><a href="{U_AGREE_OVER13}" class="genmed">{AGREE_OVER_13}</a><br /><br /><a href="{U_AGREE_UNDER13}" class="genmed">{AGREE_UNDER_13}</a><br /><br /><a href="{U_INDEX}" class="genmed">{DO_NOT_AGREE}</a></div>
vervang door :
<div align="center"><a href="{U_AGREE_OVER13}" class="genmed">{AGREE_OVER_13}</a<br /><br /><a href="{U_INDEX}" class="genmed">{DO_NOT_AGREE}</a></div>
sluit agreement.tpl
open :
language/lang_dutch/lang_main.php
zoek :
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';
vervang door :
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden';
sluiten en uploaden.
ik hoop dat je hier iets mee kan!! succes
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
-
- Contacteer: