Inloggen vanaf header!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
2.0_Jeroen - Eppo-Mania -

Inloggen vanaf header!

Bericht door 2.0_Jeroen - Eppo-Mania - » 20 aug 2003, 15:13

WIe kan mij helpen ik wil vanaf me header inloggen heb daar 2 invulschermpjes ingestopt etc. etc. Alleen krijg ik nu een fout in me template.php lijkt me niet goed weet iemand hoe ik het wel moet doen
heb al wel vaker inloggen vanaf de header gezien maar niet in een mod.

any way wie kan mij kan helpen :?: vast bedenkt!

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 aug 2003, 15:37

Zonder code url etc kunnen we niks

2.0_Jeroen - Eppo-Mania -

Bericht door 2.0_Jeroen - Eppo-Mania - » 21 aug 2003, 23:00

sorry dat ik zo laat antwoord maar beetje problemen op me werk maar dat terzijde.

ehm ja ik zou je het sciprt graag willen geven maar sinds die verandering ging er iets extreem fout en heb ik de back up er over heen gezet en nu moet ik opnieuw beginnen (tot voor de verandering).

Het gene wat ik wil is dat ik op elke pagina die er geopend wordt vanaf de header ingelogd kan worden? Ik heb het ooit gezien maar het is dus iets moeilijker dan de avatar op je header zetten. of ik doe echt iets stoms maar dat geloof ik nooit :!: (ja tuurlijk jeroen :thumb: )

Misscchien moet deze vraag ook wel verplaats worden (naar aanvraag mod) maar daar beslis ik niet over!

Alvast thanks!

Jeroen

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 22 aug 2003, 15:40

Code: Selecteer alles

<form method="post" action="login.php">
				<span class="gensmall">Username:&<input class="post" type="text" name="username" size="10" />&&Password:&<input class="post" type="password" name="password" size="10" maxlength="32" /><br />Auto Login</span>&<input class="text" type="checkbox" name="autologin" />&<input type="submit" class="mainoption" name="login" value="Log In" /></span>
				</form>
Zie dat er in te wurmen.

Gesloten